دانلود پایان نامه تعیین میزان رضایت شغلی کارکنان شاغل در بخش «مدیریت پردازش» کتابخانة ملی جمهوری اسلامی ایران

پایان نامه کارشناسی رشته روانشناسی با عنوان تعیین میزان رضایت شغلی کارکنان شاغل در بخش «مدیریت پردازش» کتابخانة ملی جمهوری اسلامی ایران

تحقیق حاضر با هدف تعیین میزان رضایت شغلی کارکنان شاغل در بخش «مدیریت پردازش» کتابخانة ملی جمهوری اسلامی ایران انجام شده است روش تحقیق پیمایشی است و داده‌ها از طریق پرسشنامه گردآوری شده و با نرم‌افزار آماری اس‌پیاساس مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است

دانلود پایان نامه کارشناسی رشته روانشناسی با عنوان تعیین میزان رضایت شغلی کارکنان شاغل در بخش «مدیریت پردازش» کتابخانة ملی جمهوری اسلامی ایران

دانلود پایان نامه کارشناسی رشته روانشناسی با عنوان تعیین میزان رضایت شغلی کارکنان شاغل در بخش «مدیریت پردازش» کتابخانة ملی جمهوری اسلامی ایران
سیستم همکاری در فروش فایل فایلینا
همکاری در فروش فایل
همکاری در فروش
فروش فایل
انجام پروژه و پایان نامه کارشناسی رشته روانشناسی
fileina
عوامل موثر بر رضایت شغلی
پیامدهای رضایت شغلی و عدم رضایت شغلی
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل doc
حجم فایل 92 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 51

پایان نامه کارشناسی رشته روانشناسی با عنوان

تعیین میزان رضایت شغلی کارکنان شاغل در بخش «مدیریت پردازش» کتابخانة ملی جمهوری اسلامی ایران

 
چکیده:
 تحقیق حاضر با هدف تعیین میزان رضایت شغلی کارکنان شاغل در بخش «مدیریت پردازش» کتابخانة ملی جمهوری اسلامی ایران انجام شده است. روش تحقیق پیمایشی است و داده‌ها از طریق پرسشنامه گردآوری شده و با نرم‌افزار آماری اس‌.پی.اس.اس. مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است. جامعة آماری این پژوهش را کارکنان بخش «مدیریت پردازش» کتابخانة ملی تشکیل می‌دهد. نتایج حاصل از تحلیل داده‌ها نشان داد که رضایت کارکنان این بخش از کتابخانة ملی مانند بسیاری همتایان خود در کتابخانه‌های دیگر از امکانات رفاهی،‌ آموزشی، سیاست‌های مدیریت، میزان امنیت شغلی در حد پایین، و میزان رضایت آنان از روابط انسانی موجود در سازمان و وجهه و اعتبار اجتماعی حرفه و سازمان در حد نسبتاً خوبی بوده است.
 
 
کلیدواژه‌ها: 

رضایت شغلی

کتابداران

کتابخانة ملی جمهوری اسلامی ایران

 
 
1. مقدمه
دو عامل اساسی در اعمال مدیریت، «انسان» و «نظام‌های عملیاتی سازمان‌ها» می‌باشند. از آنجا که نظام‌های عملیاتی توسط انسان‌ها به اجرا در می‌آیند، بنابراین می‌توان ادعا نمود که مهم‌ترین سرمایة سازمان‌ها، نیروی انسانی شاغل در آن‌ها است. در سال‌های اخیر، سازمان‌های پیشرفته و موفق بخش عظیمی از زمان و سرمایة خود را به نیروی انسانی اختصاص داده‌اند تا ‌آن را برای افزایش بهره‌وری و کارآیی سازمان به کار گیرند. پیش‌نیاز این امر نیز شناخت منابع انسانی نه تنها از نظر کمیت، بلکه همچنین از نظر کیفیت و نوع نگرش آن نسبت به شغلش در سازمان می‌باشد. 
 
نگرش فرد نسبت به شغل خود، برآورده ساختن نیازهای شغلی وی مطابق با توانایی‌ها و تمایلاتش را دربرمی‌گیرد و رابطة مستقیمی با رضایت شغلی وی دارد، به‌طوری‌که گاهی این دو را به‌جای یکدیگر استفاده می‌کنند. هر چه هدف‌های سازمان به خواسته‌ها و آرمان‌های کارکنان نزدیک‌تر باشد و مدیریت بتواند نگرش مثبت شغلی در افراد ایجاد کند و به‌عبارتی، شرایط مناسبی را در راستای رضایت شغلی آنان فراهم آورد، سریع‌تر و بهتر به نتایج مثبت و آرمانی خود دست می‌یابد. 
 
 
فهرست مطالب
تعیین میزان رضایت شغلی کارکنان شاغل در بخش «مدیریت پردازش» کتابخانة ملی جمهوری اسلامی ایران 1
چکیده: 1
کلیدواژه‌ها: 2
1. مقدمه 3
2. بیان مسئله 5
3. رضایت شغلی 6

4. روش‌های اندازه‌گیری رضایت شغلی 8

5. ابزارهای اندازه‌گیری رضایت شغلی 9
6. هدف و فایدة پژوهش 10
7. پرسش‌های اساسی 11
8. روش پژوهش و جامعة آماری 12
9. ابزار و روش گردآوری داده‌ها 13
10. پیشینة پژوهش 15
11. یافته‌های پژوهش 21
11- الف. تحلیل داده‌های جمعیت‌شناختی 21
11- ب. تحلیل متغیرهای اصلی پرسشنامه 24
11-ب-5. امنیت شغلی 29

عوامل موثر بر رضایت شغلی 33

پیامدهای رضایت شغلی و عدم رضایت شغلی 37

رضایت شغلی و عملکرد 40

اندازه گیری رضایت شغلی 43
منابع و مأخذ: 48
پی‌نوشت‌ها 51
 

دانلود پایان نامه کارشناسی رشته روانشناسی با عنوان تعیین میزان رضایت شغلی کارکنان شاغل در بخش «مدیریت پردازش» کتابخانة ملی جمهوری اسلامی ایران

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.