جایگاه محصولات دسینی در بازار
امروزه بسیاری ازشرکت ها وسازمان های موفق دنیا مفاهیم جدید بازاریابی را پذیرفته اند و طبق آن عمل می کنند آنان دریافته اند که تمرکز بر نیازهای مصرف کنندگان از مفروضات اصلی گرایش بازاریابی است |
![]() |
دسته بندی | مدیریت |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | 400 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 35 |
جایگاه محصولات دسینی در بازار
مقدمه
امروزه
بسیاری ازشرکت ها وسازمان های موفق دنیا مفاهیم جدید بازاریابی را پذیرفته
اند و طبق آن عمل می کنند. آنان دریافته اند که تمرکز بر نیازهای مصرف
کنندگان از مفروضات اصلی گرایش بازاریابی است.در بازاریابی مهمترین و اصلی
ترین مشخصه توانمند شدن یک تشکیلات در بازار کسب درآمد ، مشتری مداری می
باشد. همچنین از آنجا که بررسی جامعه مصرف کنندگان هر محصولی تابع عوامل
متفاوتی چون درآمد ، ذائقه ، سطح تحصیلات و... می باشد مطالعه و کشف
نیازهای مصرف کنندگان و تجزیه و تحلیل فرآیند رفتار آنان نیز نیازمند بررسی
و انجام تحقیقات علمی می باشد تا بتوان خدمات مناسب تری را به بازار عرضه
نمود .
باید
دانست که پیروی از فلسفه ی بازارگرایی ، صرفاً به معنای تأکید سطحی برپیام
های تبلیغاتی نیست بلکه باید توجه داشت که هر چند برخی ازاستراتژی های
بازاریابی را بدون انجام دادن تحقیقات گسترده می توان طراحی کرد ، اما
بازاریابی واقعی به معنای پاسخگویی به خواسته ها و ترجیحات گروه های مختلف
مصرف کنندگان است و به دست آوردن رضایت کامل آنان مستلزم بررسی های همه
جانبه، وسیع و مستمر نظریات تعداد زیادی از آنها با تأکید برنوع مصرف می
باشد. پس با توجه به حساسیت واهمیت این مطالب ، انجام تحقیقات فقط از عهده ی
کارشناسان خبره تحقیقاتی با اعمال روشهای علمی _ پژوهشی بر می آید که هر
چند پر هزینه می باشد اما نتایج بسیار مطلوبی برفروش دراز مدت خواهد داشت.
کلمات کلیدی:
بازاریابی
مشتری مداری
محصولات دسینی
فهرست مطالب
مقدمه 1
درباره دسینی 2
معرفی محصولات 4
پرسشنامه 15
نمودار آماری مربوط به درصد گزینه ها 16
نتیجه گیری 31