دانلود تحقیق حوزه عموم ارتباطات و مدیریت آشنا و تطبیق آن با رادیو

تحقیق حوزه عموم ارتباطات و مدیریت آشنا و تطبیق آن با رادیو

تحقیق حوزه عموم ارتباطات و مدیریت آشنا و تطبیق آن با رادیو

دانلود تحقیق حوزه عموم ارتباطات و مدیریت آشنا و تطبیق آن با رادیو

تحقیق حوزه عموم ارتباطات و مدیریت آشنا و تطبیق آن با رادیو
دسته بندی پژوهش
فرمت فایل doc
حجم فایل 27 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 38

بررسی و مطالعه حوزه عموم ارتباطات و مدیریت آشنا و تطبیق آن با رادیو

فصل اول

دلایل شنوندگان برنامه های رادیوهای داخلی برای بهتر بودن آن

فصل دوم

مبانی نظری و مروری بر ادبیات تحقیق

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

فصل اول

دلایل شنوندگان برنامه های رادیوهای داخلی برای بهتر بودن آن

از آن دسته شنوندگانی که برنامه های رادیوهای داخلی را بهتر دانسته اند، دلایل آن پرسیده شد: نتایج حاکی از آن است که مهمترین دلیل شنوندگان برای بهتر بودن برنامه‌های رادیوهای داخلی «هماهنگ بودن با فرهنگ ما» (38درصد) است. «صداقت داشتن برنامه های رادیوهای داخلی» (9درصد) و «اطلاعات بیشتری درباره کشور دادن» و «آموزنده بودن» (هر کدام 7 درصد) از جمله دلایل شنوندگان برای بهتر بودن برنامه های رادیوهای داخلی است. سایر دلایل در جدول شماره 17 آمده است.

جدول شماره  دلایل شنوندگان برنامه های رادیوهای داخلی برای بهتر بودن‌ آن

دلایل

فراوانی

درصد

با فرهنگ ما هماهنگی دارد

1729

38

در برنامه های رادیوهای داخلی صداقت بیشتری وجود دارد

433

9

اطلاعات بیشتری درباره کشورمان می دهد

339

7

آموزنده است

328

7

بهتر و با کیفیت تر است

259

6

مذهبی و اسلامی است

243

5

متنوع و سرگرم کننده است

213

5

قابل فهم است

184

4

مشکلات مردم را مطرح می کند

142

3

شاد و جذاب است

103

2

برنامه های رادیوهای خارجی غرض ورزی و بدآموزی دارد

92

2

به برنامه های رادیوهای خارجی اعتماد ندارم

83

2

به برنامه های رادیوهای داخهلی علاقه دارم

66

2

برنامه های رادیوهای داخلی اطلاع رسانی خوب و دقیق دارند

64

1

اخبار دقیق تری دارد

55

1

سایر[1]

43

1

نمی دانم/ اظهار نشده

220

2

جمع

4596

100

دلایل شنوندگان برنامه های رادیوهای خارجی برای بهتر بودن آن

از آن دسته شنوندگان که برنامه های رادیوهای خارجی را بهتر دانسته‌اند، دلایل آن پرسیده شد؛ نتایج به دست آمده نشان می دهد که 22 درصد شنوندگان «گفتن حقایق»، 18 درصد «متنوع بودن» و 12 درصد «داشتن موسیقی شاد و خوب» را مهمترین دلایل بهتر بودن برنامه های رادیوهای خارجی دانسته اند. سایر دلایل در جدول شماره 18 ارائه شده است.

جدول شماره 18- دلایل شنوندگان برنامه های رادیوهای خارجی برای بهتر بودن رادیوهای خارجی

دلایل

فراوانی

درصد

حقایق را می گویند

325

22

متنوع است

273

18

موسیقی شاد و خوبی دارد

171

12

شاد است

101

7

اطلاع رسانی خوب و سریع دارند

98

7

جالب و جذاب است

74

5

اخبار دقیق تری دارد

93

6

بدون سانسور است

62

4

بهتر است

49

3

کیفیت بالایی دارد

48

3

جوان پسند است

25

2

آموزنده است

16

1

علاقه دارم

15

1

به روز و جدید است

12

1

سرگرم کننده است

10

1

سایر[2]

64

1

نمی دانم/ اظهار نشده

50

1

جمع

1486

100



[1] . سایر عبارتند از: به روز و جدید است، موسیقی شاد و خوب دارد، خانوادگی است، در دسترس است. به خاطر برنامه های علمی، اخبار ایران و جهان را در اختیار ما می گذارد، علمی تر است، با سیاست کاری ندارد، با مسائل جوامع مختلف ارتباط دارد، جوان پسند است، خواسته شندندگان را برآورده می کند، برنامه بیشتری دارد، بی‌طرف است و…

[2] . سایر عبارتند از: پیشرفته است، گوینده‌های خوبی دارد، مشکلات مردم را بیان می کنند، اخبار ایران و جهان را در اختیار ما می گذارد، علمی تر است، بهتر ارتباط برقرار می کند، خواسته شنوندگان را برآورده می کند، بی‌طرف است، به رادیوهای داخلی اعتماد ندارم، تنوع خبر زیاد است، تکراری نیست، عملکرد خوب گزارشگران و…

...

دانلود تحقیق حوزه عموم ارتباطات و مدیریت آشنا و تطبیق آن با رادیو

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.