پرسشنامه استاندارد ارزش ویژه برند کارمند محور کینگ و گریس
دانلود پرسشنامه استاندارد ارزش ویژه برند کارمند محور کینگ و گریس |
دسته بندی | مدیریت |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | 263 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 2 |
دانلود پرسشنامه استاندارد ارزش ویژه برند کارمند محور کینگ و گریس
پکیج پرسشنامه استاندارد ارزش ویژه برند کارمند محور کینگ و گریس
پرسشنامه
ارزش ویژه برند کارمند محور توسط King و Grace (2008) ساخته شده است که از
۲۰ گویه و ۴ خرده مقیاس رفتار شهروندی برند (۷ سوال)، رضایت کارمندان (۵
سوال)، قصد کارمند برای ماندن (۴ سوال) و توصیه ی مثبت کارمند (۴ سوال)
تشکیل شده است که به منظور اندازه گیری ارزش ویژه برند از نظر کارمندان
بکار می رود.
روایی و پایایی پرسشنامه
این
پرسشنامه ترجمه شده از روی یک ابزار به زبان انگلیسی است که تا کنون در
ایران اجرا نشده است و نیازمند اعتباریابی (سنجش روایی و پایایی است).اما
کینگ و گریس روایی این پرسشنامه را مطلوب گزارش کرده و پایایی آن را طبق
آلفای کرونباخ بالای ۶۵% ذکر کرده است.
کلمات کلیدی: