دانلود مقاله نکاتی در مورد مودم های V.۹۲

مقاله نکاتی در مورد مودم های V.۹۲

مقاله نکاتی در مورد مودم های V۹۲

دانلود مقاله نکاتی در مورد مودم های V.۹۲

مقاله نکاتی در مورد مودم های V۹۲
دسته بندی کامپیوتر و IT
فرمت فایل doc
حجم فایل 5 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 3

مقاله نکاتی در مورد مودم های V.۹۲

اگر چه تعداد کاربرانی که از ارتباطات سریع DSL و کابلی برای اینترنت بهره می برند در حال گسترش است ، اما هنوز بسیاری از کاربران به این ارتباطات سریع اینترنت دسترسی ندارند و تمام امکاناتشان همین مودم های آنالوگی هستند که برای شماره گیری خدمات دهنده سرویس اینترنت از خط تلفن بهره می گیرند.

مهم ترین نیازمندی های بیشتر کاربران کامپیوتر ، ارتباط هر چه سریع تر اینترنت است ، زیرا صفحات گسترده جهانی روز به روز در حال گسترش هستند و گرافیک ، کلیپ های ویدیویی و سایر فایل ها و برنامه های فراخوانی به کمک مودم ها در کامپیوتر ها ذخیره می شوند و بدین ترتیب مردم سراسر جهان به مودم وابسته هستند .
اگر چه تعداد کاربرانی که از ارتباطات سریع DSL و کابلی برای اینترنت بهره می برند در حال گسترش است ، اما هنوز بسیاری از کاربران به این ارتباطات سریع اینترنت دسترسی ندارند و تمام امکاناتشان همین مودم های آنالوگی هستند که برای شماره گیری خدمات دهنده سرویس اینترنت از خط تلفن بهره می گیرند .
حال آیا سری مودم های تازه برای افزایش سرعت اینترنت کمکی به شما می کند ؟ اگر سری به بازار کامپیوتر بزنید متوجه عرضه تجهیزاتی می شوید که برای افزایش سرعت اینترنت ساخته شده اند . یکی از این تجهیزات سری تازه « Connection Protocol » معرف به V.۹۲ است . استاندارد مودم V.۹۲ توسط اتحادیه بین المللی مخابرات (ITU) معرفی شده است . مکان این اتحادیه که در سوییس است بر استانداردهای مخابراتی دولتی و خصوصی سراسر جهان نظارت دارد . اگر چه ITU ، استاندارد V.۹۲ را پذیرفته ، اما هنوز برخی از کاربران نمی دانند که مودم های V.۹۰ را بخرند یا V.۹۲ .
استاندارد V.۹۲ به خاطر الگوها و الگوریتم فشرده سازی تازه اش سرعت فراخوانی را تا حدی افزایش می دهد ، اما سرعت قابل توجه آن در فرستادن اطلاعات به اینترنت نهفته است . مودم های V.۹۲ برای انتقال اطلاعات از تمام ذرات کابل های مسی تلفن کاربران استفاده می کنند . مودم های V.۹۰ خوب امروزی می توانند اطلاعات را تا سرعت نهایی ۵۶ کیلوبایت در ثانیه انتقال دهند و این سرعت نهایی ، برای فراخوانی اطلاعات با استفاده از مودم های آنالوگ قراردادی خط تلفن است . 

اگر کامپیوتر شما پورت USB آزاد دارد ، بهتر است که از آن استفاده کنید زیرا کار کردن با آن بهتر و ساده تر است . اگر قصد اتصال مودم خارجی به پورت سریال را دارید ، دیگر نمی توانید از آن پورت برای وسیله دیگری استفاده کنید ، زیرا مودم نصب شده آن را تنها برای خود نگه می دارد . در مورد سرعت نیز بسیاری از کاربران گفته اند که سرعت مودم های USB بالاتر از مودم های وصل شده به روش سریال هستند .
البته این قضیه به تعداد تجهیزات متصل شده به پورتهای USB در کامپیوتر نیز بستگی دارد . هر چه تعداد وسایل وصل شده به پورت های USB بیشتر باشد ، سرعت آن نیز به نسبت کند می شود ، زیرا آنها به طور استاندارد در سرعت USB شریک می شوند . به این نکته توجه داشته باشید که برای استفاده از پورت USB باید از سیستم عامل ویندوز ۹۸ یا تازه تر استفاده کنید .

دانلود مقاله نکاتی در مورد مودم های V.۹۲

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.