دانلود تحقیق در مورد کامپیوتر

تحقیق در مورد کامپیوتر

مقدمه گرچه کامپیوترهای تنها چند دهه‎ای است که با ما همراهند با این حال تأثیر عمیق آنها بر زندگی ما به تأثیر تلفن، اتومبیل و تلویزیون رقابت می‎کند همگی ما حضور آنها را احساس می‎‏کنیم چه برنامه‎نویسان کامپیوتر و چه دریافت کنندگان صورت حسابهای ماهیانه که توسط سیستمهای کامپیوتری بزرگ چاپ شده و توسط پست تحویل داده می‎شود

دانلود تحقیق در مورد کامپیوتر

دانلود تحقیق در مورد کامپیوتر
خرید تحقیق در مورد کامپیوتر
خرید و دانلود تحقیق در مورد کامپیوتر
دانلود و خرید تحقیق در مورد کامپیوتر
دانلود رایگان تحقیق در مورد کامپیوتر
اهورا فایل
فروشگاه فایل اهورا
پروژه
پژوهش
مقاله
جزوه
تحقیق
دانلود پروژه
دانلود پژوهش
دانلود مقاله
دانلود جزوه
دانلود تحقیق
دسته بندی کامپیوتر
فرمت فایل doc
حجم فایل 31 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 27

تحقیق در مورد کامپیوتر

 

مقدمه:

گرچه کامپیوترهای تنها چند دهه‎ای است که با ما همراهند با این حال تأثیر عمیق آنها بر زندگی ما به تأثیر تلفن، اتومبیل و تلویزیون رقابت می‎کند. همگی ما حضور آنها را احساس می‎‏کنیم چه برنامه‎نویسان کامپیوتر و چه دریافت کنندگان صورت حسابهای ماهیانه که توسط سیستمهای کامپیوتری بزرگ چاپ شده و توسط پست تحویل داده می‎شود. تصور ما از کامپیوتر معمولاً «داده‎پردازی» است که محاسبات عددی را بطور خستگی ناپذیری انجام می‎دهد.

ما با انواع گوناگونی از کامپیوترها برخورد می‎کنیم که وظایفشان را زیرکانه و بطرزی آرام، کارا و حتی فروتنانه انجام می‎دهند و حتی حضور انها اغلب احساس نمی‎شود. ما کامپیوترها را به عنوان جزء مرکزی بسیاری از فرآورده‎های صنعتی و مصرفی از جمله در سوپر مارکت‎ا داخل صندوق‎های پول و ترازوها، در خانه‎ها، در اجاق‎ها، ماشین‎های لباسشوئی، ساعت‎های اداری دارای سیستم جز دهنده و ترموستات‎ها، در وسایل سرگرمی همچون اسباب بازی‎ها، VCRها، تجهیزات استریو و وسایل صوتی؛ در محل کار در ماشین‎های تایپ و فتوکپی و در تجهیزات صنعتی مثل مته‎های فشاری و دستگاههای حروفچینی نوری می‎یابیم. د این مجموعه‎ها کامپیوترها وظیفه کنترل را در ارتباط با دنیای واقعی برای روشن و خاموش کردن وسایل و نظارت بر وضعیت آنها انجام می‎دهند.

دانلود تحقیق در مورد کامپیوتر

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.