دانلود کاملترین مقاله رابطه جمعیت ومحیط زیست

کاملترین مقاله رابطه جمعیت ومحیط زیست

انطباق جمعیت‌های انسانی با محیط زیست پدیده‌ای است که از دیرباز مطرح بوده است ولو با استراتژی‌های مختلفی همچون فرار (Flight) ، مبارزه (Fight) و یا سازگاری (Adaptation) اما آنچه در این بین حائز اهمیت است، این موضوع می‌باشد که این روابط با گذر زمان دستخوش تغییراتی شده است و در واقع با نوعی دخالت انسانی در طبیعت و محیط زیست مواجه‌ایم

دانلود کاملترین مقاله رابطه جمعیت ومحیط زیست

The relationship between population and the environment
رابطه جمعیت ومحیط زیست
جمعیت
محیط زیست
توسعه پایدار
تکنولوژی
شهر نشینی
دسته بندی علوم تربیتی
فرمت فایل doc
حجم فایل 58 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 17

کاملترین مقاله رابطه جمعیت ومحیط زیست

رابطه جمعیت ومحیط زیست

چکیده:

رابطه‌ی بین جمعیت و محیط زیست همواره به مثابه‌ی یکی از مهمترین عوامل موثر بر سیر تکاملی جامعه به سمت وضعیتی بوده است که در اصطلاح «مطلوبیت اکولوژیک» خوانده می‌شود. یعنی ارزیابی قابلیت‌های زندگی پذیری در یک شهر. امروزه با افزایش بی رویه‌ی فرخ‌زاد و ولد بخصوص در شهرهای جهان سومی که روند توسعه‌اشان به نحو مساعدی نبوده است و در حقیقت میزان جمعیت شهری با امکانات لازم برای یک زندگی با حداقل مطلوبیت نامتناسب بوده است، این نوع حرکت به سمت وضعیت مذکور که به نوعی موقعیت ایده‌آل تلقی می‌شود، با موانعی مواجه شده است که حتی گاهی منجر به معکوس شدن جهت این بُردار به سمت موقعیت‌های منفی و آسیب‌زا می‌شود که مسلماً پیامدهای وسیعی را در ابعاد گوناگون فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و توسعه‌ای خواهد داشت که «تخریب‌های زیست محیطی» یکی از آنهاست.درو اقع رشد جمعیت یکی از عواملی است که به‌طور بالقوه چنین تنظیمات همگانی را بی‌ثبات می‌کند زیرا قواعد اجتماعی و همگانی که در یک تراکم جمعیتی پایین کارآمد هستند، ممکن است در یک تراکم جمعیتی بالاتر به بهره‌برداری بیشتر از منابع و یا آلودگی منجر شوند. با توجه به این که رشد سریع جمعیت استفاده و بهره‌برداری از منابع را تشدید می‌کند چنانچه مکانیزم‌های اجتماعی، نهادی و سیاسی برای ارزش‌گذاری و اهمیت‌دادن به منابع زیست‌محیطی وجود داشته باشد، نقش جمعیت تقلیل داده می‌شود. بدون شک در کشورهایی با درآمد سرانه‌ی پایین و میزان‌های بالای رشد جمعیت، فقدان چنین مکانیزم‌های اجتماعی و سیاسی لطمه‌های جبران‌ناپذیری بر محیط زیست و منابع طبیعی وارد خواهد ساخت  

کلید واژه: جمعیت- محیط زیست- توسعه پایدار- تکنولوژی- شهر نشینی

 

 

 

 

مقدمه :

انطباق جمعیت‌های انسانی با محیط زیست پدیده‌ای است که از دیرباز مطرح بوده است. ولو با استراتژی‌های مختلفی همچون فرار (Flight) ، مبارزه (Fight) و یا سازگاری (Adaptation). اما آنچه در این بین حائز اهمیت است، این موضوع می‌باشد که این روابط با گذر زمان دستخوش تغییراتی شده است و در واقع با نوعی دخالت انسانی در طبیعت و محیط زیست مواجه‌ایم. (schutkowski, 2006). مسئله‌ی اصلی در این مقاله، به نوعی بررسی علل بروز این مسائل و ارزیابی نقش فشارهای جمعیتی بر تخریب یک سیستم محیطی است.در حقیقت می‌توان بیان نمود که نحوة تطابق جمعیت‌های انسانی با محیط‌های سکونتشان در بازه‌های زمانی گوناگون، تحول یافته است و متأسفانه امروزه به وضعیتی رسیده‌ایم که این ارتباط به تخریب‌های منابع زیستی و محیطی و بروز انواع اختلالات محیطی انجامیده است که از سطوح خود محلی گرفته تا سطوح کلان بین‌المللی را شامل می‌شود.

«اینکه فضای شهری یک فضای انسان ساخت است، امری بدیهی است اما همین امر رابطه‌ای را در همة شهرها به صورت رابطه‌ای گریز ناپذیر و بسیار پراهمیت درآورده است که رابطه‌ی شهر و محیط زیست است».

اما سوال این جاست که عوامل موثر بر افزایش یا کاهش میزان جمیعت چیست؟

در ادامه به تبیین مفاهیم جمعیت و فشار جمعیت و مسائل مربوط به آن در چارچوب تئوریک «دان لَپ» پرداخته می‌شود.براساس دیدگاه «اکولوژی جمعیت» که یک رویکردی است برای مطالعه‌ی آن دسته از فرآیندها و عوامل بیرونی و درونی که به نحوه‌ی توزیع و وفور یا تقلیل جمعیت‌های اکولوژیک اثر می‌گذارد که در اینجا توضیح داده می‌شوند.

الف) فرآیندهای بیرونی (External): فرآیندهایی که روی مناسبات جمعیت با غذا، یا اقلیم، یا آب و سایر ارگانیزم‌ها اثر می‌گذارند. در واقع آب، اقلیم و دما عواملی‌اند که می‌تواند روی جمعیت اثر بگذارند.

ب) فرآیندهای درونی (Internal): فرآیندهایی هستند که به نوعی درونِ جمعیت اتفاق می‌افتد. مثال: نحوة واکنش اعضای یک جمعیت به لحاظ رفتاری، فیزیولوژی، ژنتیکی و حتی فرهنگی به افزایش و یا کاهش تراکم جمعیتی.

دانلود کاملترین مقاله رابطه جمعیت ومحیط زیست

دانلود کاملترین مقاله آسیب شناسی تقلب در بین دانش آموزان وراهکار کاهش این مساله

کاملترین مقاله آسیب شناسی تقلب در بین دانش آموزان وراهکار کاهش این مساله

معمولا حاصل خانواده ای که در آن پدر و مادر وهن و زنندگی تقلب و تجاوز به حقوق سایرین را به صورت کلامی و عملی به فرزندان آموزش داده و این مورد را در رفتار خودشان در اجتماع نیز مراعات می کنند، فرزندانی است که در اجتماع در برابر تقلب جبهه گرفته و تحت هیچ شرایطی به آن تن نمی دهند

دانلود کاملترین مقاله آسیب شناسی تقلب در بین دانش آموزان وراهکار کاهش این مساله

Cheating among students of pathology and the mechanisms to reduce this problem
آسیب شناسی تقلب در بین دانش آموزان وراهکار کاهش این مساله
مفاهیم اخلاقی
چارچوب نظری
دسته بندی علوم تربیتی
فرمت فایل doc
حجم فایل 29 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 10

کاملترین مقاله آسیب شناسی تقلب در بین دانش آموزان وراهکار کاهش این مساله

آسیب شناسی تقلب در بین دانش آموزان وراهکار کاهش این مساله

چکیده:

 از واژه ی تقلب برای توصیف رفتارهای اجتماعی متنوعی استفاده می شود، ولی در این مقاله هدف از به کار بردن این واژه، انتقال مفهوم تقلب کردن دانش اموزان در امور آموزشی، بالاخص در جلسات امتحان است. در این بخش بر روی آسیب شناسی اجتماعی تقلب و علل تمایل گسترده ی دانش آموزان متمرکز می شویم. ریشه ی تقلب را نیز مانند بسیاری از رفتارهای اجتماعی پسندیده و یا ناپسند دیگر باید در کودکی افراد جست و جو کرد. بدون تردید مهم ترین عامل در تعیین رفتار شخص و نحوه ی برخورد وی با هنجارها و ارزش های اجتماعی، نوع تربیت خانوادگی اوست. نقشی که خانواده و به خصوص پدر و مادر در سال های اولیه ی زندگی در تشکیل شخصیت و به طور خاص دیدگاه وی نسبت به امر تقلب دارند، پررنگ تر از نقش تمام عوامل بعدی مانند دوستان همسن،دبیران و اساتید است. با توجه به اندک بودن مواردی که خلاف حکم مذکور را نشان می دهند، با تقریب خوبی می توان نتیجه گرفت تمام افرادی که در طول دوران تحصیل به دفعات دست به تقلب در امور آموزشی می زنند، در خانواده هایی با سطح فرهنگ پایین و ناتوان در امر تربیت مطلوب فرزندان به دنیا آمده و رشد کرده اند. با در نظرگرفتن الگوبرداری محض شخص از اعضای بزرگ تر خانواده، به خصوص در سنین کودکی و نوجوانی که موضوعی اثبات شده و مسلم است، می توان به این نکته پی برد که رفتار و واکنش آن ها در قبال امر تقلب، تا حد زیادی واکنش فرزندانشان در برابر این امر در آینده را مشخص می کند.

 

 

مقدمه:

 در مقابل حاصل خانواده ای که در آن اثرات و عواقب مهلک این عمل به درستی به فرزندان آموزش داده نمی شود و یا حتی در مواردی فرزندان توسط خانواده به آن تشویق شده و آن را مترادف زرنگی و زیرکی می یابند، مهم تر آنکه اعضای ارشد خانواده نیز در زندگی اجتماعی خویش در موارد مختلف به تقلب دست زده و از پیش برد امورشان به وسیله ی آن ابایی ندارند، فرزندانی است که در آینده ای نزدیک در مدرسه، دانشگاه، محل کار و تمام موقعیت های اجتماعی به راحتی اقدام به تقلب و قانون شکنی کرده و هیچ گاه فطرتا آن را قبیح نمی دانند. مهم ترین عامل پس از نقش تربیتی خانواده در گرایش یا عدم گرایش دانشجویان به تقلب در امور آموزشی ، فضای نامساعد حاکم بر مدارس و سهم دانش آموزان و مسئولین مدارس در به وجود آمدن آن است. تقریبا تمام ما در هر مدرسه ای که تحصیل کرده باشیم به یاد داریم که از نخستین سال های تحصیل در دوره ی ابتدایی تا روز های پایانی دبیرستان، در اکثر فضاهای دوستی در مدارس، همواره دانش آموزانی که تقلب می کنند یا تقلب می رسانند به افرادی اصطلاحا کول و محبوب تبدیل می شوند. کسانی که در آزمون ها در تقلب نقشی دارند از جانب سایر دانش آموزان و حتی گاهی اوقات دبیران به عنوان افرادی شجاع، زرنگ و شایسته شناخته می شوند. این افراد در مدرسه شان اجتماعی بالایی کسب کرده و در گروه های دوستی دانش آموزان به افرادی سطح بالا و بامنزلت تبدیل می شوند. در مقابل به کسانی که از پذیرش تقلب سرباز می زنند،به چشم افرادی لوس، ترسو و بی دست و پا نگاه می شود، آنان نزد دانش آموزان دیگر به چهره ای منفور و نماد شرارت و خودخواهی تبدیل شده، از اکثر گروه های دوستی طرد شده و فرصت برقراری ارتباط صمیمی با بسیاری از دانش آموزان مدرسه را از دست می دهند. تمام ما بارها شاهد بوده ایم که در محیط مدرسه با کسی که مثلا از رواج تقلب بین دانش آموزان نزد مسئولین ابراز نگرانی کرده و یا به صورت مستقیم به افراد متقلب تذکر داده است، مانند کسی که مرتکب جنایت علیه بشریت شده برخورد شده! حتی شاید فرد تا پایان دوران تحصیل در آن مدرسه به نماد انسان بزدل و خودشیرین تبدیل می شود. به این رفتار تند و افراطی دانش آموزان، اشتباهات و سهل انگاری های دبیران و مسئولین مدرسه را نیز اضافه کنید. دبیرانی که دانش آموزان را در مورد قبح اخلاقی تقلب و اثرات آن بر زندگی اجتماعی و فردی آگاه نمی کنند، نقش عظیمی در به وجودآمدن طرزفکر فوق در بین دانش آموزان دارند.

مفاهیم اخلاقی :

رشد اخلاقی ،تحت تاثیر میزان علاقه ی کودک به معیارها و ارزشهای معمول ، ارتباط بسیاری با رشد و تکامل اجتماعی دارد .
از سوی دیگر به رشد دینی و میزان علاقه وی به آداب و رسوم و واکنشهای او در مقابل خیرو شر وابسته است (باهنر ،1378 :51 ). مفهوم اخلاق در روانشناسی به عنوان یکی از مفاهیم کلیدی می باشد .این مفهوم به یک سلسله ارزشها و باورهای درونی اطلاق می شود که به عنوان یکی از عوامل مهار کننده عمل می کند .به این ترتیب وجدان از یک قضاوت ساده نسبت به درست و نادرست فراتر می رود و به مقام تشخیص و به کار بستن اصول ، تکالیف و قوانین اخلاقی می رسد .(کدیور ، 1378: 14). مفاهیم اخلاقی در جوامع و محیط های مختلف ارزشهای متفاوت دارد و حتی در یک اجتماع نیز مفاهیم اخلاقی در بین طبقات مختلف ارزشهای متفاوتی دارد. جنسیت نیزدراین مورد مؤثراست ،به طوری که ارزشهای اخلاقی میان دو جنس زن و مرد متفاوت است. کودک در آغاز ارزشهای اخلاقی را در خانواده می آموزد و پس از ورود به اجتماع و قرار گرفتن در گروههای مختلف با ارزشهای گوناگون مواجه می شود و همین امر اغلب او را دچار تضاد و دو دلی می کند .درنتیجه گاهی اوقات ارزشهای اخلاقی قبلی را تغییر می دهد .مثلاً مفهومی را کودک در خانواده آموخته است و آن را خوب می داند ،درحالی که همین مفهوم در گروه همسالان و در محیط آموزشگاه ارزش دیگری دارد (مقدم ، 1366 : 32 ).

چارچوب نظری:

دانلود کاملترین مقاله آسیب شناسی تقلب در بین دانش آموزان وراهکار کاهش این مساله

دانلود کاملترین مقاله مطالعه نقش فضای مجازی در تغییرات ارزشی خانواده ها

کاملترین مقاله مطالعه نقش فضای مجازی در تغییرات ارزشی خانواده ها

فضای مجازی فضایی است که اگرچه صورت های انسانی بر یکدیگر ، اختیارا می تواند پوشیده بماند ، ولی انچه مهم است فرصتی که به عقل و وجود انسانی و همچنین عواطف انسانی داده می شود که منهای خصوصیاتی که خوشبختانه و یا متاسفانه همواره همراه اوست به بازسازی شخصیت و هویت خود در عالمی پرداخته که در ان آنچه مهم است رد و بدل گزاره هایی است که در فضایی مجازی میان ذ

دانلود کاملترین مقاله مطالعه نقش فضای مجازی در تغییرات ارزشی خانواده ها

The role of cyberspace families changing values
مطالعه نقش فضای مجازی در تغییرات ارزشی خانواده ها
فضای مجازی
ارزشهای اجتماعی 
تحولات اجتماعی
تعامل
خانواده
دسته بندی شبکه های اجتماعی
فرمت فایل doc
حجم فایل 45 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 11

کاملترین مقاله مطالعه نقش فضای مجازی در تغییرات ارزشی خانواده ها

مطالعه نقش فضای مجازی در تغییرات ارزشی خانواده ها

چکیده:

ظهورتکنولوژی های نوین ارتباطی در عصر حاضر به همراه تحولاتی که در فضای مجازی بوجود آمده است ، بسیاری از کارکردهای خانواده ها را دچار اختلال کرده است. در مباحث آسیب شناختى نهاد خانواده، یکى از محورهاى مهم، بررسى آسیب هاى ناشى از تحولات خانواده است. تحولاتى که خود منشأ بروز دگرگونى هایى عمیق و اساسى در نوع روابط و ارزش هاى خانوادگى مى باشند. درو اقع گسترش فناوری و ورود انواع وسایل ارتباط جمعی در میان خانواده ها، ارزشهای اجتماعی آنان را تحت تأثیر قرار داده وموجب تغییراتی در رفتار و گفتمان نسل جوان شده است؛ از جمله مهمترین این فناوریها دسترسی آسان به اینترنت است که علاوه بر داشتن نقاط قوت، از ضعفهایی نیزبرخوردار است. خانواده، خشت بنای جامعه، کانون اصلی حفظ سنتها، هنجارها و ارزشهای اجتماعی است؛ همچنین، شالودهی استوار پیوندهای اجتماعی، روابط خویشاوندی و کانونی برای بروز و ظهورعواطف انسانی به شمار می رود. ارزشهای اجتماعی از اساسی ترین عناصر نظام اجتماعی می باشند که از راههای کنترل یا هدایت آنها می توان جامعه را به زوال کشاند یا به تعالی رساند بنابراین در این مقاله در صدد بررسی نقش و تاثیرگذاری فضای مجازی ، در پیدایش یا تغییرات ارزشی در جامعه می باشیم

کلید واژه: فضای مجازی- ارزشهای اجتماعی - تحولات اجتماعی- تعامل- خانواده

 

 مقدمه:

 این ارتباط اگر میان اذهان برقرار شود و ذهن ها بتوانند شخصیتی مجزا و در قالب مجازی ، آن طور که خود می خواهند ، در قالب کنش گر فعال اجتماعی ، بسازند قطعا رابطه ای پایدار و با دوام تر خواهد بود ، آن هم در امتداد روابطی نهایتا رئال و در فضایی واقعیتی . اشخاص کم کم در فضای عقلانیت ارتباطی که بستر آن در جامعه ای آزاد و عقلایی و البته اخلاقی میتوانند درک کنند انچه سبب نزدیکی واقعی و همیشگی نفوس در دوره ای اینچنین بحرانی و غیر قابل اعتماد همراه با ظواهری فریبنده می شود آگاهی کامل از خود اشخاص و ضمیر آن هاست که بی واسطه و فارغ ازثروت ، ظاهر و هرچیز دیگر و فقط و فقط از ان چه از ذهن خارج می شود  است . افراد در جامعه ی که ارتباط ، نوع ان و ... حق مسلم ان هاست می توانند این نکته را بفهمند که ورای پوسته ی عناوین و برچسب ها ، هویت های شفاف و واقعی وجود دارد که همواره دستیابی به آن عدم ارتباط و یا بقای ارتباط را برای انسان آسانتر می کند و این جز در فضای مجازی حقیقی روی نخواهد داد فضای مجازی از آنجا پدید امد که انسان های بدانند نفس ارتباط انسانی و آنچه میان هویت های واقعی رد و بدل می شود مهم است نه پوسته ی نازک و فریبنده ی ارتباط که براحتی نیز قابل نابودی است . فضای مجازی در واقع فرصت مترقی دنیای مدرن به انسان ها برای بازسازی هویت ها و شخصیت ها در فضایی است که شما خود خالق شخصیت دلخواهی هستید که می خواهید نه برچپسب ها و القابی که دنیای مدرن به ناحق و یا از روی عدم تمایل به افراد می زند ناگفته نماند همواره در کنار خدماتی که تکنولوژی به بشریت مدرن می کند ، در کنارش درهای بازی را نیز بروی انسان ها می بندد ! عدم شفافیت و صداقت در فضای مجازی و گسترش خیانت های مجازی رنجی است که همواره متوجه انسان های اگاه است . افرادی نیز هستند که بجای ابراز عواطف ، عقاید حقیقی خویش که فرصت بیانش را در جامعه  نداشتند و یا هویت های دروغینی برای خویش می سازند . البته بیان حقایق قبلی و یا تلاش برای رسیدن به حد قابل قبولی از بودن و اجزا شخصیت که در فضای وب بیان می شود قطعا فرق دارد با هویتی که اصلا وجود ندارد و قصد بودن را نیز ندارد و صرفا فریبی برای منافع مادی و ... است . (کاستلز، 1385).

بیان مساله:

امروزه با ورود تکنولوژی و وسایل ارتباط جمعی در خانواده، خانواده ایرانی با مسائل و مشکلات عدیده ای روبه رو شده است. در بررسی وضعیت خانواده های ایرانی می توان چنین گفت که خانواده ایرانی در معرض تغییرات مهمی که ناشی از پیدایی و ورود تکنولوژی های جدید به حریم خانواده است، قرار دارند. در میان تکنولوژی های نو، اینترنت به لحاظ ویژگی های خاص، دارای اهمیت شگرف است، زیرا سبب شده تا ساختار

دانلود کاملترین مقاله مطالعه نقش فضای مجازی در تغییرات ارزشی خانواده ها

دانلود پاورپوینت آموزش موتورهای جستجو و ترفندهای آن

دانلود پاورپوینت آموزش موتورهای جستجو و ترفندهای آن

دانلود پاورپوینت آموزش موتورهای جستجو و ترفندهای آن

دانلود دانلود پاورپوینت آموزش موتورهای جستجو و ترفندهای آن

دانلود پاورپوینت آموزش موتورهای جستجو و ترفندهای آن
دسته بندی عمومی
فرمت فایل pptx
حجم فایل 1782 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 22

دانلود پاورپوینت کامل 22 صفحه ای آموزش انواع موتورهای جستجو به همراه آموزش ترفندها قابل ارائه در تمامی سطوح تحصیلی

دانلود دانلود پاورپوینت آموزش موتورهای جستجو و ترفندهای آن

دانلود کاملترین مقاله واکاوی مدرسه گریزی با تاکید برنقش اضطراب وارائه راهکاردرجهت حل مسله

کاملترین مقاله واکاوی مدرسه گریزی با تاکید برنقش اضطراب وارائه راهکاردرجهت حل مسله

اضطراب یکی از رایج ترین اختلالات در بین دانش­آموزان است که می­توان به عنوان ریشه بعضی از مشکلات از آن نام برد بسیار شنیده­ایم که کودکان به دلیل اضطراب به مدرسه نرفته­اند یا اضطراب از امتحان باعث افت درسی آنها شده است یا یک اضطراب اجتماعی به کناره­گیری آنان انجامیده است، کم نیستند دانش­آموزانی که حتی یک کلمه سرکلاس حرف نمی­زنند

دانلود کاملترین مقاله واکاوی مدرسه گریزی با تاکید برنقش اضطراب وارائه راهکاردرجهت حل مسله

Analysis aversion school with an emphasis on the role of anxiety and solution to solve the problem
واکاوی مدرسه گریزی با تاکید برنقش اضطراب وارائه راهکاردرجهت حل مسله
مدرسه گریزی
اضطراب
 دانش آموزان
 استعداد
 تربیت
دسته بندی روانشناسی
فرمت فایل doc
حجم فایل 72 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 17

کاملترین مقاله واکاوی مدرسه گریزی با تاکید برنقش اضطراب وارائه راهکاردرجهت حل مسله

واکاوی مدرسه گریزی با تاکید برنقش اضطراب وارائه راهکاردرجهت حل مسله

چکیده:

 مدرسه از مهم ترین نهادهاى اجتماعى، تربیتى و آموزشى و اصلى ترین رکن تعلیم و تربیت است که به منظور تربیت صحیح دانش آموزان در ابعاد دینى، اخلاقى، علمى، آموزشى، اجتماعى و کشف استعدادها و هدایت رشد متوازن روحى و معنوى و جسمانى آنان براساس اهداف مصوب دوره هاى تحصیلى و برابر ضوابط و دستورالعمل هاى وزارت آموزش و پرورش تأسیس و اداره مى شود.اساساً خانواده ، مدرسه و جامعه سه عامل مهم در بروز و ظهور اختلالات رفتاری در افراد محسوب می­شوند. محیط زندگی ، طرز رفتار اطرافیان ، تصویرهایی را در ذهن نوجوان به جای می­گذارد. که ممکن است اثرات مطلوب و نامطلوب آن در تمام مدت زندگی باقی بماند و نتایج آن هم تنها به خود فرد منتهی نمی­شود. بلکه در چگونگی روابط او با افراد دیگر هم تاثیر می­گذارد ، علمای امر تعلیم و تربیت در مورد نقش مدرسه و نوع نگرش دانش­آموزان به محیط مدرسه و اهمیت تاثیر نوع روابط بین دانش­آموزان و مربیان ، معتقدند که هرگاه نوجوان از اعتماد به نفس ، آرامش درون ، صفای قلب و نگرش مثبت به مربی خود ، برخوردار است آموزش نیز برایش لذت بخش خواهد بود و بالعکس ، موجب اضطراب و دلهره و مدرسه گریزی وی می­گردد. در واقع می توان گفت که فرار از مدرسه برای دانش آموز مسئله ای فردی، برای خانواده مسئله ای مربوط به روابط متقابل والدین و فرزند و برای مدرسه مسئله ای تربیتی است.  بنابراین مسایل آنان از جمله مسایلی است که باید به آنها توجه کافی مبذول داشت. لذا توجه جدی به محیط خانواده و مدرسه که نقش به سزایی در تکوین شخصیت دانش آموزان دارند ضرورتی انکارناپذیر است. مطلبی که در پی میاد خانواده و مدرسه را به عنوان مهم ترین نهاد تاثیر گذار در شکل گیری شخصیتی دانش آموزان مورد بررسی قرار می دهد.  هم چنین برای جامعه، موضوع و معضلی اجتماعی تلقی می شود. این مشکل دامنه وسیعی داشته و بسیاری از افراد و نهادها با آن درگیر و مواجه هستند و به این دلیل در این تحقیق نیازمند بررسی از طریق روش کتابخانه ای است تا راه کارها و پیشنهادهایی برای حل این مشکل ارائه شود.

کلید واژه: مدرسه گریزی- اضطراب- دانش آموزان- استعداد- تربیت

 

 

مقدمه :

و یا در یک بازی دسته­جمعی شرکت نمی­کنند، اگر به همه این رفتارها توجه کنیم ریشه­ای از اضطراب را درآن­ها می­بینیم ، قرن بیستم را قرن " اضطراب" نامیده­اند. در جوامع صنعتی انسانها دائماً در معرض حوادث گوناگون قرار دارند و نگران حال و آینده خود هستند به عبارت دیگر زندگی مدرن امروزی با پیچیدگی خاص خود شرایط زیستی بشر را تغییر داده و موجب شده است تا آدمی شیوه زندگی گذشته را رها کند و برای سازگاری با شرایط جدید تلاش نماید. کودکان و نوجوانان که بیش از هر گروه دیگر در معرض خطر روزافزون ناشی از اضطراب قرار گرفته­اند. اثر آن را می­توان در رفتارهای اجتماعی و فعالیتهای ذهنی آنها مشاهده کرد ، در یادگیریهای کلامی نوجوانان مضطرب پاسخهای نامربوط و نامفهوم می­دهند و هر قدر مطلب مورد یادگیری دشوارتر باشد این نوع پاسخها شدت زیادتر می­خواهند داشت گاه حتی صدای و تکلم او را نیز تحت تاثیر قرار می­دهد بدیهی است که اضطراب در نوجوانان مزاحمت بیشتری ایجاد خواهد کرد (عظیمی،1363).

بیان مسئله:

اضطراب در یادگیری نقش مهمی دارد. اضطراب ، ذکاوت و هوش انسانی را فعال می­کند و راه حل مستحکمی برای تمرکز و رسیدن به نتیجه و پاداش رضایت بخش است. ناراحتی ناشی از اضطراب متوسط، ما را وادار می­کند تا راههای مختلف دوری از اضطراب را کشف کنیم و این فی نفسه یک فرآیند یادگیری است. با وجود این بین اضطراب و یادگیری ارتباطی پیچیده وجود دارد. افزایش اضطراب تا میزان معینی ، محرکی است برای بالابردن یادگیری ، ولی پس از این میزان معین افزایش اضطراب باعث کاهش دریادگیری می­شود و اگر میزان اضطراب بازهم افزایش یابد، باعث عدم وجود محرک یادگیری شده و به ایجاد خطر بیشتر در خطاها و اشتباهات منجر خواهد شد. این موضوع بدان معنی است که یک سطح مطلوبی از اضطراب برای یادگیری بهینه وجود دارد، که پس از این سطح افزایش اضطراب نتیجه معکوس داده و ضد سازنده است.در مورد هر فردی سطح مطلوب اضطراب از زمانی به زمان دیگر و از موقعیتی به موقعیت دیگر تغییرمی­یابد، این تفاوت ناشی از تجارب قبلی یادگیری است که میتواند فرد را به مقدار زیاد یا کم اضطراب ، حساس کند. (میچل،ترجمه بهرامی،راسترو: 1372).a

دانلود کاملترین مقاله واکاوی مدرسه گریزی با تاکید برنقش اضطراب وارائه راهکاردرجهت حل مسله

دانلود کاملترین مقاله مطالعه و بررسی نقش و تأثیر بازارچه مرزی در توسعه شهری بیله سوار در سال 1393

کاملترین مقاله مطالعه و بررسی نقش و تأثیر بازارچه مرزی در توسعه شهری بیله سوار در سال 1393

توسعه در عرف به فرایندی گفته می شود که طی آن جوامع از شرایط اولیه و عقب ماندگی با عبور از مراحلی تکاملی و کم و بیش یکسان و تحمل دگرگونی های کمی و کیفی به جوامع توسعه یافته تبدیل شوند و همانگونه که ولفگانگ زاکس گفت توسعه روندی تصور شده است که طی آن «مردم از توسعه نیافتگی به سوی سرنوشت جهانی و محتوم رفاه اقتصادی رهنمون می شوند»

دانلود کاملترین مقاله مطالعه و بررسی نقش و تأثیر بازارچه مرزی در توسعه شهری بیله سوار در سال 1393

Study and evaluate the impact of border markets in urban development Bilesuar in 1393
مطالعه و بررسی نقش و تأثیر بازارچه مرزی در توسعه شهری بیله سوار در سال 1393
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل doc
حجم فایل 111 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 21

کاملترین مقاله مطالعه و بررسی نقش و تأثیر بازارچه مرزی در توسعه شهری بیله سوار در سال 1393

مطالعه و بررسی نقش و تأثیر بازارچه مرزی در توسعه شهری بیله سوار در سال 1393

چکیده

توسعه شهری مفهومی چند بعدی است که هم ابعاد کمی و هم ابعاد کیفی را دربرمی گیرد. توسعه شهرها و عوامل موثر در این توسعه به شرایط جغرافیایی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی هر شهر بستگی دارد. ابعادکمی، شاخصهایی مانند توسعه فضای فیزیکی شهر و توسعه اقتصادی را دربر می گیرد و ابعاد کیفی شاخصهایی مانند توسعه فرهنگی و سیاسی را شامل می شود. یکی ازاین عوامل به ویژه در شهرهای نسبتا کوچک مرزی، ایجاد و توسعه بازارچه های مرزی است که  احتمالا نقش مهمی در فرآیند توسعه برعهده دارد که هدف کلی این تحقیق، بررسی رابطه یکی از این بازارچه ها یعنی  بازارچه مرزی شهر بیله سوار از توابع استان اردبیل- در مرز بین دو کشور ایران و جمهوری آذزبایجان-  با توسعه شهری شهربیله سوار بوده است. روش تحقیق برحسب هدف، از نوع کاربردی و بر حسب نحوه گردآوری داد ه ها از گروه پیمایشی است. تحقیق حاضر در دو بخش نظری و عملی انجام شده است. در بخش نظری، اطلاعات لازم، با استفاده از روش کتابخانه­ای و اسنادی و در بخش عملی، به  شیوه  پیمایش، از طریق پرسشنامه ای محقق ساخته بر اساس مدل swot  جمع­آوری شده است. حجم نمونه طبق فرمول کوکران 200 نفر بودند که به روش نمونه گیری  طبقه ای ازجامعه آماری انتخاب شدند.یافته کلی تحقیق که با استفاده از ضریب همبستگی اسپیرمن به دست آمد، نشان داد؛ بین بازارچه مرزی و توسعه  شهری  شهر بیله سوار رابطه  معناداری وجود دارد. همچنین یافته های فرعی تحقیق نشان دادند؛     بین بازارچه مرزی و ابعاد توسعه( توسعه فیزیکی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی) رابطه معناداری وجوددارد.

 

 
 

 مقدمه :

(نصیری،1389: 45). توسعه در مفهوم حرکت به سمت بهبودی و تغییر شرایط از وضع کنونی به شرایطی مطلوبتر. در حقیقت جنبه هدفمند آرمانی تر را به نمایش می گذارد. توسعه درجه ای از تحول است که جامعه را برای نیل به آرمان ها و اهداف خود هدایت می کند به بیان سازمان ملل توسعه فرایندی است که کوشش های مردم و دولت را برای بهبود اوضاع اجتماعی و اقتصادی و فرهنگی هر منطقه متحد کرده و مردم این مناطق را در زندگی یک ملت ترکیب نموده و آن ها را برای مشارکت در پیشرفت ملی توانا می سازد(کاظمی، 1378 :21) . شاید بتوان مفهوم توسعه را در ابعاد اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی آن شناخت. اهمیت انسان و هدف نهایی توسعه را رفاه و خوشبختی انسان ها دانست پس هدف اساسی ایجاد محیطی توان بخش برای مردم است تا از زندگی طولانی، سالم، خلاق و با کیفیت برخوردار شوند .(نصیری زاده و دیگران،1383: 28).

توسعه مفهومی چندبعدی است که هم ابعاد کمی وهم ابعاد کیفی رادربرمی گیرد.ابعادکمی، شاخصهایی مانندتوسعه فضای فیزیکی شهروتوسعه اقتصادی وابعادکیفی شاخصهایی مانندتوسعه اجتماعی(فرهنگی) وسیاسی راشامل می شود(کهن،1376: 43).

پس؛توسعه شهرهاوعوامل موثردراین توسعه به شرایط جغرافیایی، اجتماعی، اقتصادی وسیاسی هرشهربستگی دارد. یکی ازاین عوامل به ویژه درشهرهای نسبتا کوچک مرزی، ایجادوتوسعه بازار(بازارچه) های مرزی است که احتمالا نقش مهمی درفرآیندتوسعه برعهده دارد.

ﺑﺎزارﭼﻪ ﻣﺮزی ﻣﺤﻮﻃﻪ ای اﺳﺖ ﻣﺤﺼﻮردرﻧﻘﻄﻪ ﺻﻔﺮﻣﺮزی ﻳﺎ ﻣﻜﺎﻧﻬﺎﻳﻲ اﺳﺖ ﻛﻪ ﻃﺒﻖ ﺗﻔﺎﻫﻢ ﻧﺎﻣﻪ ﻫﺎی ﻣﻨﻌﻘﺪه ﺑﻴﻦ اﻳﺮان وﻛﺸﻮرﻫﺎی ﻫﻤﺠﻮاراﻳﺠﺎدﺷﺪه واﻣﻜﺎن ﺻﺎدرات وواردات ﻛﺎﻻ راﺑﺎﺑﺮﺧﻲ ﺗﺴﻬﻴﻼت ﻣﻴﺴﺮ ﻣﻲ ﻛﻨﺪ.

دانلود کاملترین مقاله مطالعه و بررسی نقش و تأثیر بازارچه مرزی در توسعه شهری بیله سوار در سال 1393

دانلود سازه ماکارونی در دهانه 70 سانتی متری

سازه ماکارونی در دهانه 70 سانتی متری

سازه ماکارونی در دهانه 70 سانتی متری

دانلود سازه ماکارونی در دهانه 70 سانتی متری

سازه ماکارونی در دهانه 70 سانتی متری
سازه سبک
دسته بندی فنی و مهندسی
فرمت فایل rar
حجم فایل 148 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 1

سازه ماکارونی در دهانه 70 سانتی متری 

در گرایش سبک می باشد .

که حدود 4 عدد سازه سبک می باشد.

دانلود سازه ماکارونی در دهانه 70 سانتی متری

دانلود سازه سنگین(پل ماکارونی)مسابقات کشوری زنجان

دسته بندی فنی و مهندسی
فرمت فایل rar
حجم فایل 225 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 1

در این فایل حدود 7 نقشه پل ماکارونی می باشد 

این پلان سازه های ماکارونی که در مسابقات کشوری در دانشگاه زنجان برگذار شد

جزء اولین سازه هایی هستند که توانستند حدود 700 کیلو گرم تحمل کنند 

 

دانلود سازه سنگین(پل ماکارونی)مسابقات کشوری زنجان

دانلود نقشه پل ماکارونی(راندمانی)

دسته بندی فنی و مهندسی
فرمت فایل rar
حجم فایل 197 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 1

 

 پل ماکارونی
نقشه پل ماکارونی ئر دهانه 90 سانتی متری 
گرایش راندمانی

نقشه پل ماکارونی در گرایش راندمانی می باشد 

که مرسوم به گره کله قندی می باشد 

که می تواند حدود راندمان 630 رو بزند

و حداقل 140 کیلو گرم می تواند بار را تحمل کند.

 

دانلود نقشه پل ماکارونی(راندمانی)

دانلود سازه زیبا(پل سفید اهواز)

دسته بندی فنی و مهندسی
فرمت فایل rar
حجم فایل 130 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 1

در این فایل نقشه پل زیبای شهر اهواز می باشد که پل سفید نام دارد

که بیشتر در مسابقات برای زیبایی یا پل در معماری ارائه می گردد

که دهانه این پل حدود 900 سانتی متر می باشد .

دانلود سازه زیبا(پل سفید اهواز)

دانلود سازه سنگین(پل ماکارونی)

دسته بندی فنی و مهندسی
فرمت فایل rar
حجم فایل 189 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 1

نقشه پل سازه ماکارونی در گرایش سنگین می باشد

این نقشه که حدود 600 کیلو گرم می تواند تحمل کند 

این نقشه در دهانه 1 متری می باشد که حتی می توانید 

در گرایش راندمانی هم از این فایل استفاده کنید.

دانلود سازه سنگین(پل ماکارونی)

دانلود پاورپوینت مبانی برنامه ریزی (فصل پنجم کتاب مبانی سازمان و مدیریت رضائیان)

دانلود پاورپوینت مبانی برنامه ریزی (فصل پنجم کتاب مبانی سازمان و مدیریت رضائیان)

دانلود پاورپوینت فصل پنجم کتاب مبانی سازمان و مدیریت دکتر علی رضائیان با عنوان مبانی برنامه ریزی در حجم 39 اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل با فرمت پاورپوینت و قابلیت ویرایش جهت ارائه کلاسی برای درسهای مبانی سازمان و مدیریت، اصول مدیریت ، مدیریت عمومی

دانلود دانلود پاورپوینت مبانی برنامه ریزی (فصل پنجم کتاب مبانی سازمان و مدیریت رضائیان)

دانلود پاورپوینت فصل پنجم کتاب مبانی سازمان و مدیریت دکتر علی رضائیان با عنوان مبانی برنامه ریزی
دانلود پاورپوینت مبانی برنامه ریزی (فصل پنجم کتاب مبانی سازمان و مدیریت رضائیان)
اهمیت و ضرورت برنامه ریزی
تعریف برنامه ریزی
هدف از برنامه ریزی
اولویت برنامه ریزی
انواع برنامه ریزی
برنامه ریزی راهبردی (استراتژیک)
فواید برنامه ریزی راهبردی
برنا
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل pptx
حجم فایل 409 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 39

عنوان: دانلود پاورپوینت مبانی برنامه ریزی (فصل پنجم کتاب مبانی سازمان و مدیریت رضائیان)

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

تعداد اسلاید: 39 اسلاید

دسته: مدیریت( مبانی سازمان و مدیریت- اصول مدیریت- مدیریت عمومی)

طراحی با سالایدهای بسیار زیبا

کتاب مبانی سازمان و مدیریت دکتر علی رضائیان از جمله ی  مهمترین منابع درس مبانی سازمان و مدیریت، اصول مدیریت و مدیریت عمومی در سطح کارشناسی برای رشته های مدیریت- حسابداری و اقتصاد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت فصل پنجم این کتاب با عنوان " مبانی برنامه ریزی" در حجم 39 اسلاید همراه با توضیحات و تصاویر کامل می باشد که میتوان از آن به عنوان سمینار کلاسی(کنفرانس) برای درسهای مبانی سازمان و مدیریت- اصول مدیریت و مدیریت عمومی برای رشته های مدیریت، حسابداری و اقتصاد استفاده کرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:

مقدمه

اهمیت و ضرورت برنامه ریزی

تعریف برنامه ریزی

هدف از برنامه ریزی

اولویت برنامه ریزی

انواع برنامه ریزی

برنامه ریزی راهبردی (استراتژیک)

فواید برنامه ریزی راهبردی

برنامه ریزی عملیاتی (اجرایی)

برنامه ریزی تخصصی

رهیافتهای گوناگون به برنامه ریزی

برنامه ریزی از " داخل به خارج " و برنامه ریزی از " خارج به داخل "

برنامه ریزی از " بالا به پائین " و برنامه ریزی از " پائین به بالا "

برنامه ریزی بر مبنای هدف

برنامه ریزی بر مبنای استثناء

برنامه ریزی اضطراری

برنامه ریزی اقتضایی

مراحل عمده برنامه ریزی

سلسله مراتب برنامه ها

انواع برنامه ها

مأموریتها و اهداف بلند مدت

اهداف کوتاه مدت

راهبردها ( استراتژیها )

خط مشیها

انواع خط مشی

رویه ها و مقررات

برنامه های عملیاتی ( تاکتیکی )

بودجه

اصل تعهدات (Principle Of Commitment)

فنون برنامه ریزی

نمودار میله ای ( گانت )

نمودار شبکه

فن ارزشیابی و تجدید نظر در برنامه

روش مسیر بحرانی

مزایای استفاده از روش مسیر بحرانی و فن ارزشیابی و بازنگری برنامه

ابعاد  و جنبه های گوناگون برنامه ریزی در سازمانها

دانلود دانلود پاورپوینت مبانی برنامه ریزی (فصل پنجم کتاب مبانی سازمان و مدیریت رضائیان)

دانلود نقشه های اتوکدی هنرستان12 کلاسه 2 طبقه ای-نمونه اول

نقشه های اتوکدی هنرستان12 کلاسه 2 طبقه ای-نمونه اول

طراحی مجموعه ی فضای آموزشی(هنرستان 12 کلاسه) 2 طبقه با تمام جزئیات با نرم افزار اتوکد(dwg)

دانلود نقشه های اتوکدی هنرستان12 کلاسه 2 طبقه ای-نمونه اول

نقشه های اتوکدی هنرستان12 کلاسه 2 طبقه ای
نقشه های اتوکدی هنرستان
نقشه های اتوکدی دانشکده
نقشه های اتوکدی فضای آموزشی
دانلود نقشه اتوکد
دانلود نقشه های هنرستان12 کلاسه
تمرین های معماری2
پلان هنرستان
سایت پلان هنرستان
هنرستان دارای 6 یا 7 کارگاه
پلان سالن ورزشی
نقشه های هنرستان
پلان سرایداری
نقشه هن
دسته بندی معماری
فرمت فایل dwg
حجم فایل 4729 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 1

 طراحی مجموعه ی فضای آموزشی(هنرستان 12 کلاسه) 2 طبقه با تمام جزئیات با نرم افزار اتوکد(dwg)

 

 

 


نقشه های اتوکد این فضای آموزشی (هنرستان دارای 12 کلاس و 7 کارگاه )2 طبقه شامل:


پلان های اندازه گذاری هنرستان - سرایداری - سالن فرهنگی ورزشی

پلان های مبلمان هنرستان - سرایداری - سالن فرهنگی ورزشی


پلان های ستون گذاری هنرستان - سرایداری - سالن فرهنگی ورزشی

پلان شیب بندی هنرستان - سرایداری - سالن فرهنگی ورزشی

پلان فونداسیون هنرستان - سرایداری

پلان تیرریزی هنرستان - سرایداری

4عددنما از هنرستان - 1عدد نما از سرایداری - 2عدد نما از سالن فرهنگی ورزشی

2عدد برش از هنرستان - 1عدد برش از سرایداری - 2 عدد برش از سالن فرهنگی ورزشی

و

سایت پلان کل مجموعه آموزشی شامل:

هنرستان - زمین فوتبال - زمین والیبال - سالن ورزشی - سرایداری - بوفه - سرویسهای بهداشتی - پارکینگ - آلاچیق و...



دانلود نقشه های اتوکدی هنرستان12 کلاسه 2 طبقه ای-نمونه اول

دانلود نقشه های اتوکدی هنرستان12 کلاسه 2 طبقه ای-نمونه دوم

نقشه های اتوکدی هنرستان12 کلاسه 2 طبقه ای-نمونه دوم

طراحی مجموعه ی فضای آموزشی(هنرستان 12 کلاسه) 2 طبقه با تمام جزئیات با نرم افزار اتوکد(dwg)

دانلود نقشه های اتوکدی هنرستان12 کلاسه 2 طبقه ای-نمونه دوم

نقشه های اتوکدی هنرستان12 کلاسه 2 طبقه ای
نقشه های اتوکدی هنرستان
نقشه های اتوکدی دانشکده
نقشه های اتوکدی فضای آموزشی
دانلود نقشه اتوکد
دانلود نقشه های هنرستان12 کلاسه
تمرین های معماری2
پلان هنرستان
سایت پلان هنرستان
هنرستان دارای 6 یا 7 کارگاه
پلان سالن ورزشی
نقشه های هنرستان
پلان سرایداری
نقشه هن
دسته بندی معماری
فرمت فایل dwg
حجم فایل 3346 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 1

طراحی مجموعه ی فضای آموزشی(هنرستان 12 کلاسه) 2 طبقه با تمام جزئیات با نرم افزار اتوکد(dwg)

 

 

 


نقشه های اتوکد این فضای آموزشی (هنرستان دارای 12 کلاس و 7 کارگاه )2 طبقه شامل:


پلان های اندازه گذاری هنرستان - سرایداری - سالن فرهنگی ورزشی

پلان های مبلمان هنرستان - سرایداری - سالن فرهنگی ورزشی

 
پلان های ستون گذاری هنرستان - سرایداری - سالن فرهنگی ورزشی

پلان شیب بندی هنرستان - سرایداری - سالن فرهنگی ورزشی

پلان فونداسیون هنرستان - سرایداری

پلان تیرریزی هنرستان - سرایداری

4عددنما از هنرستان - 1عدد نما از سرایداری - 2عدد نما از سالن فرهنگی ورزشی

2عدد برش از هنرستان - 1عدد برش از سرایداری - 2 عدد برش از سالن فرهنگی ورزشی

و

سایت پلان کل مجموعه آموزشی شامل:

هنرستان - زمین فوتبال - زمین والیبال - سالن ورزشی - سرایداری - بوفه - سرویسهای بهداشتی - پارکینگ - آلاچیق و...

 

 

 

دانلود نقشه های اتوکدی هنرستان12 کلاسه 2 طبقه ای-نمونه دوم

دانلود نقشه های اتوکدی هنرستان12 کلاسه 2 طبقه ای-نمونه سوم

نقشه های اتوکدی هنرستان12 کلاسه 2 طبقه ای-نمونه سوم

طراحی مجموعه ی فضای آموزشی(هنرستان 12 کلاسه) 2 طبقه با تمام جزئیات با نرم افزار اتوکد(dwg)

دانلود نقشه های اتوکدی هنرستان12 کلاسه 2 طبقه ای-نمونه سوم

نقشه های اتوکدی هنرستان12 کلاسه 2 طبقه ای
نقشه های اتوکدی هنرستان
نقشه های اتوکدی دانشکده
نقشه های اتوکدی فضای آموزشی
دانلود نقشه اتوکد
دانلود نقشه های هنرستان12 کلاسه
تمرین های معماری2
پلان هنرستان
سایت پلان هنرستان
هنرستان دارای 6 یا 7 کارگاه
پلان سالن ورزشی
نقشه های هنرستان
پلان سرایداری
نقشه هن
دسته بندی معماری
فرمت فایل dwg
حجم فایل 2837 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 1

 

فرمت فایل: dwg

حجم فایل: 2838 کیلوبایت

 

 

طراحی مجموعه ی فضای آموزشی(هنرستان 12 کلاسه) 2 طبقه با تمام جزئیات با نرم افزار اتوکد(dwg)

 

 



نقشه های اتوکد این فضای آموزشی (هنرستان دارای 12 کلاس و 7 کارگاه )2 طبقه شامل:


پلان های اندازه گذاری هنرستان - سرایداری - سالن فرهنگی ورزشی

پلان های مبلمان هنرستان - سرایداری - سالن فرهنگی ورزشی


پلان های ستون گذاری هنرستان - سرایداری - سالن فرهنگی ورزشی

پلان شیب بندی هنرستان - سرایداری - سالن فرهنگی ورزشی

پلان فونداسیون هنرستان - سرایداری

پلان تیرریزی هنرستان - سرایداری

4عددنما از هنرستان - 1عدد نما از سرایداری - 2عدد نما از سالن فرهنگی ورزشی

2عدد برش از هنرستان - 1عدد برش از سرایداری - 2 عدد برش از سالن فرهنگی ورزشی

و

سایت پلان کل مجموعه آموزشی شامل:

هنرستان - زمین فوتبال - زمین والیبال - سالن ورزشی - سرایداری - بوفه - سرویسهای بهداشتی - پارکینگ - آلاچیق و...


 

 

دانلود نقشه های اتوکدی هنرستان12 کلاسه 2 طبقه ای-نمونه سوم

دانلود نقشه های اتوکدی هنرستان12 کلاسه 2 طبقه ای-نمونه چهارم

نقشه های اتوکدی هنرستان12 کلاسه 2 طبقه ای-نمونه چهارم

طراحی مجموعه ی فضای آموزشی(هنرستان 12 کلاسه) 2 طبقه با تمام جزئیات با نرم افزار اتوکد(dwg)

دانلود نقشه های اتوکدی هنرستان12 کلاسه 2 طبقه ای-نمونه چهارم

نقشه های اتوکدی هنرستان12 کلاسه 2 طبقه ای
نقشه های اتوکدی هنرستان
نقشه های اتوکدی دانشکده
نقشه های اتوکدی فضای آموزشی
دانلود نقشه اتوکد
دانلود نقشه های هنرستان12 کلاسه
تمرین های معماری2
پلان هنرستان
سایت پلان هنرستان
هنرستان دارای 6 یا 7 کارگاه
پلان سالن ورزشی
نقشه های هنرستان
پلان سرایداری
نقشه هن
دسته بندی معماری
فرمت فایل dwg
حجم فایل 3716 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 1

طراحی مجموعه ی فضای آموزشی(هنرستان 12 کلاسه) 2 طبقه با تمام جزئیات با نرم افزار اتوکد(dwg)

 


 


نقشه های اتوکد این فضای آموزشی (هنرستان دارای 12 کلاس و 7 کارگاه )2 طبقه شامل:


پلان های اندازه گذاری هنرستان - سرایداری - سالن فرهنگی ورزشی

پلان های مبلمان هنرستان - سرایداری - سالن فرهنگی ورزشی


پلان های ستون گذاری هنرستان - سرایداری - سالن فرهنگی ورزشی

پلان شیب بندی هنرستان - سرایداری - سالن فرهنگی ورزشی

پلان فونداسیون هنرستان - سرایداری

پلان تیرریزی هنرستان - سرایداری

4عددنما از هنرستان - 1عدد نما از سرایداری - 2عدد نما از سالن فرهنگی ورزشی

2عدد برش از هنرستان - 1عدد برش از سرایداری - 2 عدد برش از سالن فرهنگی ورزشی

و

سایت پلان کل مجموعه آموزشی شامل:

هنرستان - زمین فوتبال - زمین والیبال - سالن ورزشی - سرایداری - بوفه - سرویسهای بهداشتی - پارکینگ - آلاچیق و...


 

دانلود نقشه های اتوکدی هنرستان12 کلاسه 2 طبقه ای-نمونه چهارم

دانلود پاورپوینت شناخت اتم

پاورپوینت شناخت اتم

پاورپوینت شناخت اتم در 20 اسلاید

دانلود پاورپوینت شناخت اتم

اتم 
شناخت اتم 
پاورپوینت شناخت اتم
دسته بندی شیمی
فرمت فایل pdf
حجم فایل 227 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 20

در این فایل پاورپوینت به شناخت کامل اتم همراه با مدلهای اتمی پرداخته ایم که فهرست آن به شرح زیر است

                                                       1- تعریف اتم

                                           2- اجزا : (ذرات زیراتمی هسته.ابر الکترونی)

                                           3-مدل‌های اتمی:

                                                       مدل اتمی دموکریت

                                               مدل اتمی دالتون

                                                        مدل اتمی جوزف تامسون انگلیسی

                                                         مدل اتمی ارنست رادرفورد نیوزلندی

                                                مدل اتمی نیلز بور

                                                         مدل اتمی جیمز چادویک

                                                         مدل اتمی لایه‌ای

                                                         شنیده شدن صدای اتم

دانلود پاورپوینت شناخت اتم

دانلود پاورپوینت اکوسیستم

پاورپوینت اکوسیستم

پاورپوینت اکوسیستم در 17 اسلاید

دانلود پاورپوینت اکوسیستم

اکوسیستم 
پاورپوینت اکوسیستم
دسته بندی جغرافیا
فرمت فایل pptx
حجم فایل 1598 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 17

در این فایل پاور پوینت به معرفی و شناخت اکوسیستم به همراه عکس پرداخته شده است که فهرست آن به صورت زیر است :


             تعریف

             مفاهیم کلی

             انواع اکوسیستم از نظر ناقص یا کامل بودن چرخه مواد

             مکانیسم روند مصرف در اکوسیستم

             زنجیر غذایی و شبکه غذایی در اکوسیستم

             هرمهای اکوسیستم

             اکوسیستم آب

             اکوسیستمهای خشکی

             چشم انداز بحث

دانلود پاورپوینت اکوسیستم

دانلود نقشه های اتوکدی هنرستان12 کلاسه 2 طبقه ای - نمونه پنجم

نقشه های اتوکدی هنرستان12 کلاسه 2 طبقه ای - نمونه پنجم

طراحی مجموعه ی فضای آموزشی(هنرستان 12 کلاسه) 2 طبقه با تمام جزئیات با نرم افزار اتوکد(dwg)

دانلود نقشه های اتوکدی هنرستان12 کلاسه 2 طبقه ای - نمونه پنجم

نقشه های اتوکدی هنرستان12 کلاسه 2 طبقه ای
نقشه های اتوکدی هنرستان
نقشه های اتوکدی دانشکده
نقشه های اتوکدی فضای آموزشی
دانلود نقشه اتوکد
دانلود نقشه های هنرستان12 کلاسه
تمرین های معماری2
پلان هنرستان
سایت پلان هنرستان
هنرستان دارای 6 یا 7 کارگاه
پلان سالن ورزشی
نقشه های هنرستان
پلان سرایداری
نقشه هن
دسته بندی معماری
فرمت فایل dwg
حجم فایل 11469 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 1

طراحی مجموعه ی فضای آموزشی(هنرستان 12 کلاسه) 2 طبقه با تمام جزئیات با نرم افزار اتوکد(dwg)

 



 

نقشه های اتوکد این فضای آموزشی (هنرستان دارای 12 کلاس و 7 کارگاه )2 طبقه شامل:


پلان های اندازه گذاری هنرستان - سرایداری - سالن فرهنگی ورزشی

پلان های مبلمان هنرستان - سرایداری - سالن فرهنگی ورزشی


پلان های ستون گذاری هنرستان - سرایداری - سالن فرهنگی ورزشی

پلان شیب بندی هنرستان - سرایداری - سالن فرهنگی ورزشی

پلان فونداسیون هنرستان - سرایداری

پلان تیرریزی هنرستان - سرایداری

4عددنما از هنرستان - 1عدد نما از سرایداری - 2عدد نما از سالن فرهنگی ورزشی

2عدد برش از هنرستان - 1عدد برش از سرایداری - 2 عدد برش از سالن فرهنگی ورزشی

و

سایت پلان کل مجموعه آموزشی شامل:

هنرستان - زمین فوتبال - زمین والیبال - سالن ورزشی - سرایداری - بوفه - سرویسهای بهداشتی - پارکینگ - آلاچیق و...

دانلود نقشه های اتوکدی هنرستان12 کلاسه 2 طبقه ای - نمونه پنجم

دانلود نقشه های اتوکدی مسکونی4 واحده، تیپ 3 طبقه ای با پارکینگ با اسکلت بتنی _نمونه1

نقشه های اتوکدی مسکونی4 واحده، تیپ 3 طبقه ای با پارکینگ با اسکلت بتنی _نمونه1

نقشه های اتوکدی مسکونی4 واحده، تیپ 3 طبقه ای با پارکینگ با اسکلت بتنی با فرمت dwg

دانلود نقشه های اتوکدی مسکونی4 واحده، تیپ 3 طبقه ای با پارکینگ با اسکلت بتنی _نمونه1

نقشه های اتوکدی مسکونی4واحده_تیپ3طبقه ایپارکینگ با اسکلت بتنی پروژه درس طراحی فنی
نقشه های اتوکدی مسکونی4واحده
نقشه های اتوکد مسکونی4طبقه
نقشه های اتوکد مسکونی با اسکلت بتنی
دانلود نقشه های آپارتمان تیپ 4 طبقه
نقشه های اتوکدی مسکونی3طبقهپارکینگ
نقشه های اتوکدی مسکونی4طبقه با اسکلت بتنی
دانلود نقشه های اتوکد مسکونی
اتوک
دسته بندی معماری
فرمت فایل dwg
حجم فایل 5166 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 1

نقشه های اتوکدی مسکونی4 واحده، تیپ 3 طبقه ای با پارکینگ با اسکلت بتنی  با فرمت dwg

 

 


 

نقشه های اتوکد آپارتمان مسکونی 4 طبقه شامل:


پلان های اندازه گذاری

ستون گذاری

پلان تیرریزی

پلان شیب بندی

پلان فونداسیون

پلان آکس بندی

2عدد برش

2عدد نما

جدول نازک کاری

برش دیوار(wall section)

بزرگنمایی راه پله

بزرگنمایی سرویس ها

دتایل درب ها و پنجره ها


( برای درس طراحی فنی)

 

دانلود نقشه های اتوکدی مسکونی4 واحده، تیپ 3 طبقه ای با پارکینگ با اسکلت بتنی _نمونه1

دانلود پلان اتوکد 2 نمونه بیمارستان همراه با پرسپکتیو(3d cad) یکی از بیمارستان ها

پلان اتوکد 2 نمونه بیمارستان همراه با پرسپکتیو(3d cad) یکی از بیمارستان ها

پلان اتوکد 2 نمونه بیمارستان همراه با پرسپکتیو یا تری دی کد یکی از بیمارستان ها

دانلود پلان اتوکد 2 نمونه بیمارستان همراه با پرسپکتیو(3d cad) یکی از بیمارستان ها

دانلود پلان اتوکد بیمارستان همراه با پرسپکتیو
پرسپکتیو و پلان اتوکد بیمارستان
دانلود نقشه های اتوکد بیمارستان
پلان اتوکد بیمارستان
تحلیل سایت بیمارستان
اتوکد بیمارستان
دانلود پلان بیمارستان
پرسپکتیو بیمارستان
دانلود نقشه های بیمارستان
دانلود اتوکد بیمارستان
دسته بندی معماری
فرمت فایل dwg
حجم فایل 2301 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 2

پلان اتوکد 2 نمونه بیمارستان همراه با پرسپکتیو یا تری دی کد یکی از بیمارستان ها

 

1. نقشه های اتوکد بیمارستان اول شامل:

پلان زیرزمین - پلان طبقه همکف - پلان طبقه اول - تحلیل سایت - پرسپکتیو ( 3d cad )

2. نقشه های اتوکد بیمارستان دوم شامل:

پلان طبقه همکف - پلان طبقه اول - تحلیل سایت

 

پیش نمایش قسمتی از نقشه ها

پیش نمایش بیمارستان

دانلود پلان اتوکد 2 نمونه بیمارستان همراه با پرسپکتیو(3d cad) یکی از بیمارستان ها

دانلود عکس هایی از روستای یوزباشکندی

عکس هایی از روستای یوزباشکندی

18 عکس از روستای یوزباشکندی در قالب zip با کیفیت خوب

دانلود عکس هایی از روستای یوزباشکندی

عکس هایی از روستای یوزباشکندی
عکس هایی از روستا
روستای یوزباشکندی
عکس هایی از یوزباشکندی
عکس های یوزباشکندی
تصاویر روستای یوزباشکندی
دانلود عکس های روستای یوزباشکندی
دانلود عکس
دانلود عکس روستا
عکس
تصاویر
دسته بندی معماری
فرمت فایل zip
حجم فایل 2900 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 18


 

تصاویری از روستای یوزباشکندی

18 عکس از روستای یوزباشکندی در قالب zip  با کیفیت خوب

یوزباشکندی از روستاهای آذربایجان شرقی و شهرستان ملکان است

دانلود عکس هایی از روستای یوزباشکندی

دانلود پاورپوینت زلزله

دانلود پاورپوینت زلزله

پاورپوینت زلزله در 43 اسلاید قابل ویرایش با فرمت pptx

دانلود دانلود پاورپوینت زلزله

پاورپوینت زلزله
زلزله
پروژه زلزله
مهمترین مناطق زلزله خیز جهان
دانلود پاورپوینت زلزله
ایران از نظر زمین لرزه
خطرات زلزله
خطرات سازه ای
زمین لغزه ها
امواج لرزه ای
لایه های زمین
انواع زمین لرزه
مقیاس ریشتر
مشخصات زلزله
کانون زلزله
مرکز زلزله
تحقیق درمورد زلزله
دانلود پاورپوینت
دسته بندی زمین شناسی و نفت
فرمت فایل pptx
حجم فایل 338 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 43

پاورپوینت زلزله در 43 اسلاید قابل ویرایش با فرمت pptx

 

 

 

 

 

فهرست

 

زلزله : earthquake

 

زلزله از دیدگاه مردم قدیم :

 

اولین کسی که علت زلزله را شناخت :

 

سابقه و زمینه زلزله :

 

مهمترین مناطق زلزله خیز جهان :

 

ایران از نظر زمین لرزه :

 

تاریخ زلزله های ایران

 

خطرات زلزله )خطرات لرزه ای )

 

1- لرزش زمین :

 

2- خطرات سازه ای :

 

3- روان گرایی :

 

4- زمین لغزه ها :

 

5- خرابی سازه های حایل :

 

6- خسارات شریان های حیاتی :

 

خطرات گرداب و امواج لرزه ای (تسونامی ) دریا :

 

زمین لرزه از دیدگاه علم :

 

زلزله : Earthquake

 

لایه های زمین

 

1-پوسته :

 

2-گوشته :

 

3- هسته :

 

نظریه تکتونیک صفحه ای:

 

انواع زمین لرزه

 

1-  زمین لرزه­های تکتونیکی:

 

2- زلزله های آتشفشانی:

 

3- زمین لرزه های القایی:

 

4- زمین لرزه های ناشی از انفجارها:

 

5- زمین لرزه های فروریختی

 

مقیاسهای زلزله :

 

مقیاس ریشتر:

 

پیش نشانه های زلزله

 

  • پیش نشانه های فیزیکی مانند :
  • پیش نشانه های بیولوژیکی مانند :

 

مشخصات زلزله :

 

کانون زلزله

 

مرکز زلزله

 

عمق زلزله

 

زلزله نگاشت
Seismogram

 

در هنگام وقوع زلزله چه باید کرد ؟

 

پس از اتمام زلزله چه باید کرد ؟

 

 

 

{ قرآن کریم }

 

  • آنگاه که زمین را بشدت بلرزانند تا مردگان و دفینه ها و گنجها از درون زمین بیرون آیند , آدمی با تعجب گوید , زمین را چه میشود که چنین متزلزل است .

 

اولین کسی که علت زلزله را شناخت :

 

  • ارسطو این فیلسوف یونانی که هزار سال قبل از اسلام زندگی می کرده , عقیده داشته که مقدار زیادی هوا درون سوراخها و غارهای زیر زمینی وجود دارد . وقتی این هوا تلاش می کند تا بطرف بالا برود نتیجه آن تکان خوردن زمین است . هیچ دلیلی برای اثبات این عقیده وجود نداشته و در آن زمان نیز قابل درک نبوده است .

 

 

 

مهمترین مناطق زلزله خیز جهان :

 

  • کمربند کوهستانی آلپ , هیمالیا , جائیکه پوسته تشکیل دهنده قاره آسیا – اروپا به پوسته تشکیل دهنده قاره آفریقا و هند برخورد می کند .
  • کمربند اطراف اقیانوس آرام یعنی محلی که پوسته کف اقیانوس آرام به پوسته قاره آسیا – اروپا , آمریکای جنوبی , استرالیا و آمریکای شمالی برخورد می کند .
  • کمربند میانی اقیانوس اطلس

 

 

 

 

 

پیش نمایشی از فایل

 

 پیش نمایش زلزله

دانلود دانلود پاورپوینت زلزله

دانلود پرژه درس روستا1(روستای زنوزق)

دانلود پرژه درس روستا1(روستای زنوزق)

پروژه تجزیه و تحلیل روستای زنوزق در فایل پاورپوینت 37 اسلایدی زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx پروژه برای درس روستا بررسی کل روستا از همه جهات همراه با تصاویر زیبا

دانلود دانلود پرژه درس روستا1(روستای زنوزق)

دانلود پرژه درس روستا1(روستای زنوزق)
دانلود پروژه روستا
دانلود پاورپوینت بررسی روستای زنوزق
دانلود پروژه ای برای درس روستا
پاورپوینت روستای زنوزق
پروژه پاورپوینتی روستای زنوزق برای درس روستا1
دانلود پاورپوینت روستا
روستای زنوزق
پروژه درس روستا
پروژه روستا
روستا
درس روستا
پروژه
زنوزق
پاورپوینت درس روستا
دسته بندی معماری
فرمت فایل pptx
حجم فایل 2580 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 37

پروژه تجزیه و تحلیل روستای زنوزق در فایل پاورپوینت 37 اسلایدی  زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

پروژه برای درس روستا
بررسی کل روستا از همه جهات همراه با تصاویر زیبا

 

زنوزق یکی از روستاهای استان آذربایجان شرقی است. زنوزق در کنار شهر زنوز در ۳۰ کیلومتری شمال غربی شهرستان مرند واقع است. 

 

فهرست

روستای زنوزق

موقعیت روستا

اقلیم

ویژگی هاى کالبدى و معمارى بافت

توپوگرافی

محلات

ویژگیهاى اجتماعى – فرهنگى روستا

ساختار سنی :

امکانات آموزشی

نمایى از محوطه داخلى واحد مسکونى

نمایى از جاده منتهى به روستا

وجود ساباط در معابر روستا

خشک کردن زردآلو در بام منازل، نمونه ای از فعالیتهاى اقتصادى

بازشو چوبى در جدار هاى  با پوشش کاهگل

نمایى از واحد مسکونى و ایوان مقابل آن

نمونه اى از محصولات باغى روستا

جدول شاغلین :

عواملی که باعث مهاجرت روستائیان شده است عبارتند از :

سیماى معابر بافت و نحوه دفع آب هاى سطحى قبل از اجراى طرح هادی

ذخیره و انبارنمودن علوفه در پشت بام منازل

ترکیب بافت صخر هاى  و فضاى سبز در روستا

نقشه اولویت بندى محورهاى اجرایى طرح بهسازى بافت با ارزش

چشمه آب روستا قبل و بعد از ساماندهى

نماى معبرقبل و بعد از اجراى طرح

نمونه اى از اجراى طرح بهسازى بافت با ارزش در روستا

 

     روستای زنوزق از نظر تقسیمات کشوری مرکز دهستان بوده که در فاصله 1/5 کیلومتری شهر زنوز قرار گرفته .این روستا از نظر وضعیت طبیعی روستای کوهستانی بوده وازشرق به کوههای سلطان سنجر، از غرب به روستای درق و از جنوب غرب به شهر زنوز محدود می‌شود و شمال آن را ناهمواری‌های اطراف روستا فرا گرفته‌است.ارتفاع آن از سطح دریاحدود ۱۷۰۰ متر می‌باشد و منطقه در ۴۵ درجه و ۴۹ دقیقه طول شرقی و۳۸ درجه و ۴۵ دقیقه عرض شمالی قرار دارد.

اقلیم

   این روستا از نظرآب و هوایی جزو مناطق سردسیر ایران محسوب می‌شود که دارای زمستانهای سرد طولانی و بهار و پاییز نسبتاً سرد و تابستانهای معتدل می‌باشد.حدود ۶ ماه از سال یخبندان است. متوسط میزان بارندگی سالیانه حدود 397/9 میلی متراست.فروردین ماه با 67/5 میلی متر بیشترین و مرداد ماه با 4/6 میلی متر کمترین میزان بارندگی را دارند.میانگین دمای سالیانه 12/7 درجه سانتی گراد می‌باشد.

 

ویژگی هاى کالبدى و معمارى بافت

در حال حاضر بخش اعظم روستا را کاربرى مسکونى فراگرفته وخدمات این روستا شامل دبستان، مدرسه راهنمایى، دهیارى، شرکت تعاونى، کارگاه، خانه بهداشت، حمام عمومى متروکه، گورستان، مساجدو چندین واحد تجارى مى باشد. در طرح بهسازى بافت با ارزش که در

سال 1380 به تصویب رسید پیشنهاداتى در جهت رفع کمبود خدمات عمومى روستا پیشنهاد گردیده است.

 

ساختار سنی :

۱- تعداد جمعیت ۲۰ساله و پایینش ۸۶۳نفر بوده که 42/9٪از کل جمعیت را به خود اختصاص داده‌است.  

۲- شمار افراد کمتر از ۴۰ ساله ۱۴۶۹نفر بوده که73/80٪جمعیت را شامل می‌گردد.

 

پیش نمایشی از فایل

پیش نمایش پروژه روستا(زنوزق)

دانلود دانلود پرژه درس روستا1(روستای زنوزق)

دانلود عکس هایی از روستای زنوزق

دانلود عکس هایی از روستای زنوزق

38 عکس از روستای زنوزق در قالب zip با کیفیت خوب

دانلود دانلود عکس هایی از روستای زنوزق

عکس هایی از روستای زنوزق
عکس هایی از روستا
روستای زنوزق
عکس هایی از زنوزق
تصاویر روستای زنوزق
زنوزق
عکس
تصاویر
دسته بندی معماری
فرمت فایل zip
حجم فایل 3635 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 38


 

تصاویری از روستای زنوزق


38 عکس از روستای زنوزق در قالب zip  با کیفیت خوب.

زنوزق از روستاهای آذربایجان شرقی و شهرستان مرند است.

دانلود دانلود عکس هایی از روستای زنوزق

دانلود مقاله تحلیل زبان برنامه نویسی ++C

دانلود مقاله تحلیل زبان برنامه نویسی ++C

مقاله تحلیل زبان برنامه نویسی C در 12 صفحه وُرد قابل ویرایش با فرمت docx

دانلود دانلود مقاله تحلیل زبان برنامه نویسی ++C

دانلود مقاله تحلیل زبان برنامه نویسی C
تحقیق درمورد تحلیل زبان برنامه نویسی C
تحلیل زبان برنامه نویسی C
دانلود تحقیق زبان برنامه نویسی C
تحلیل زبان برنامه نویسی سی پلاس پلاس
سی پلاس پلاس
تحلیل زبان برنامه نویسی
زبان برنامه نویسی C
تحقیق درمورد برنامه نویسی C
 C
تحلیل زبان C
برنامه نویسی C
دسته بندی کامپیوتر
فرمت فایل docx
حجم فایل 23 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 12

مقاله تحلیل زبان برنامه نویسی ++C در 12 صفحه وُرد قابل ویرایش با فرمت docx

 
تحلیل زبان برنامه نویسی ++C

 

سرفصلهای یادگیری هر زبان برنامه نویسی عبارتند از:

قالب کلی زبان

قالب کلی دستورات

انواع داده ها

تعریف متغیر و نحوه انتساب و قوانین نامگذاری

دستورات شرطی و کنترلی

دستورات تکرار

ساختمان داده ها (آرایه ها ،رشته ها و...)

نحوه کار با فایلها

نحوه نوشتن توابع

و....

 

 

دسته بندی زبانهای از لحاظ نزدیکی به سخت افزار:

سطح پایین  مانند اسمبلی

سطح میانه مانند C,C++

سطح بالا مانند Java،Pascal،Delphi،.net

 

دسته بندی به لحاظ ساخت یافتگی –شی گرا:

ساخت یافته C،Pascal

ساخت یافته-شی گرا C++،JAVA،Delphi،.net

غیرساخت یافته qbasic


مقدمه:

زبان C یک زبان همه منظوره است. دستورالعمل‌های این زبان بسیار شبیه عبارات جبری و نحو آن شبیه جملات انگلیسی می باشد. این امر سبب می‌شود که C یک زبان سطح بالا باشد که برنامه‌نویسی در آن آسان است ›››

 

++C که از نسل C است، تمام ویژگی‌های C را به ارث برده است. اما برتری فنی دیگری هم دارد: C++ اکنون «شی‌گرا» است. می‌توان با استفاده از این خاصیت، برنامه‌های شی‌گرا تولید نمود. برنامه‌های شی‌گرا منظم و ساخت‌یافته‌اند، قابل روزآمد کردن‌اند، به سهولت تغییر و بهبود می‌یابند و قابلیت اطمینان و پایداری بیشتری دارند.

 

آنچه درباره C++ می آموزیم :

1- چرا C++ ؟

2- تاریخچۀ C++

3- آماده‌سازی مقدمات

4- شروع کار با C++

5- عملگر خروجی

6- لیترال‌ها و کاراکترها

7- متغیرها و تعریف آن‌ها

8- مقداردهی اولیه به متغیرها

9- ثابت‌ها

10- عملگر ورودی


دانلود دانلود مقاله تحلیل زبان برنامه نویسی ++C

دانلود مقاله تحلیل زبان برنامه نویسی جاوا

دانلود مقاله تحلیل زبان برنامه نویسی جاوا

مقاله تحلیل زبان برنامه نویسی جاوا در 11 صفحه وُرد قابل ویرایش با فرمت docx

دانلود دانلود مقاله تحلیل زبان برنامه نویسی جاوا

دانلود مقاله تحلیل زبان برنامه نویسی جاوا
تحقیق درمورد تحلیل زبان برنامه نویسی java
تحلیل زبان برنامه نویسی جاوا
دانلود تحقیق زبان برنامه نویسی جاوا
تحلیل زبان برنامه نویسی java
java
تحلیل زبان برنامه نویسی
زبان برنامه نویسی جاوا
تحقیق درمورد برنامه نویسی جاوا
تحلیل زبان java
برنامه نویسی جاوا
دسته بندی کامپیوتر
فرمت فایل docx
حجم فایل 93 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 11

مقاله تحلیل زبان برنامه نویسی جاوا در 11 صفحه وُرد قابل ویرایش با فرمت docx


 

تاریخچه جاوا

در مقایسه با زبان‌های دیگر، همچون ++C یا بیسیک یا فورترن، جاوا زبان نسبتاً جدیدتری است. شرکت سان مایکروسیستمز در سال ۱۹۹۱ یک پروژه تحقیقاتی به نام گرین (Green) را آغاز کرد. هدف این پروژه ایجاد زبانی جدید شبیه به ++ C بود که نویسنده اصلی آن، جیمز گاسلینگ، آن را بلوط (Oak) نامید. اما بعدها به دلیل برخی مشکلات حقوقی از میان لیستی از کلمات تصادفی نام آن به جاوا تغییر کرد.

پروژه گرین به دلیل مشکلات بازاریابی در شرف لغو شدن بود تا اینکه گسترش وب در سال ۱۹۹۳ باعث نمایش توانایی‌های وافر جاوا در این عرصه گشت. اینگونه بود که شرکت سان مایکروسیستمز در مه ۱۹۹۵ جاوا را رسماً به بازار عرضه کرد.

 

جاوا یک زبان برنامه‌نویسی است که در ابتدا توسط شرکت sun Microsystems ایجاد شده‌است و در سال 1995 به عنوان مولفه اصلی java platform منتشر شد.این زبان قسمت های بسیاری از گرامر خود را از C و ++C گرفته اما دارای مدل شی‌گرایی ساده‌ای است و امکانات سطح پایین کمی دارد. کاربرد جاوا در کامپایل به صورت بایت کد است که قابلیت اجرا روی تمامی ماشین‌های شبیه‌سازی جاوا را داشته باشد صرف نظر از معماری و خصوصیات آن کامپیوتر. اجرای اصلی کامپایلرهای جاوا، ماشین‌های پیاده‌سازی و کتابخانه‌های آن توسط این شرکت از سال 1995 منتشر شد. در 2007 may این شرکت، نرم‌افزار رایگان این زبان را فراهم کرد. دیگران هم کاربردهای دیگری از این زبان را منتشر کردند مثل کامپایلر GNU برای جاوا.

 

اهداف اصلی در زمان پیاده سازی جاوا

از متدولوژی شیءگرایی در این زبان بطور کامل استفاده شود.

قابلیت اجرای برنامه های یکسان در سیستم عامل های مختلف

پشتیبانی از ویژگی های شبکه های کامپیوتری

اجرای راه دور برنامه ها بصورت کاملا امن

کاربرد راحت و ساده زبان به کمک انتخاب اجزاء مفید

 سایر زبانهای شیءگرا و استفاده از آن در جاوا (الگوبرداری)

 

خصوصیات زبان برنامه نویسی جاوا

 

ساده(simple)

ﺟﺎوا ﻃﻮری ﺷﺪه ﮐﻪ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﻧﻮﯾﺴﺎن ﺣﺮﻓﻪ ای ﺑﺴﺎدﮔﯽ آن را ﻓﺮاﮔﺮﻓﺘﻪ و ﺑﻄﻮر ﻣﻮﺛﺮی ﺑﮑﺎر ﻣﯽ ﺑﺮﻧﺪ .

ﺟـﺎوا دﺳـﺘﻮر زﺑـﺎن‪ Cو++‪ Cو‫ﻫﻤﭽﻨﯿﻦ ﺑﺴﯿﺎری از ﺟﻮاﻧﺐ ﺷﯽ ئ ﮔﺮاﯾﯽ ++‪ Cرا ﺑﺎرث ﺑﺮده ، اﮐﺜﺮ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﻧﻮﯾﺴﺎن ﺑﺮای ﮐـﺎر ﺑـﺎ ﺟـﺎوا دﭼـﺎر ﻣﺸـﮑﻞ ‫ﻧﺨﻮاﻫﻨﺪ ﺷﺪ .

ﺟﺎوا ﺗﻼش ﮐﺮده ﮐﻪ ﺟﻨﺒﻪ ﻫﺎی اﺳـﺘﺜﻨﺎﯾﯽ و ﺧـﺎرق اﻟﻌـﺎده ﻧﺪاﺷـﺘﻪ ﺑﺎﺷـﺪ . در

  ﺟﺎوا ، ﺗﻌﺪاد اﻧﺪﮐﯽ از ﺷﯿﻮه ﻫﺎی ﮐﺎﻣﻼ" ﺗﻮﺻﯿﻒ ﺷﺪه ﺑﺮای اﻧﺠﺎم ﯾﮏ وﻇﯿﻔﻪ وﺟﻮد دارد .

 

‫شیﮔﺮا

ﺟــــﺎوا از ﺑﺴــــﯿﺎری از ﻣﺤــــﯿﻂ ﻫــــﺎی ﻧــــﺮم اﻓــــﺰاری اوﻟﯿــــﻪﺑﺮاﺳــــﺎس

‫اشیاء مواردی را به ﻋﺎرﯾﺖ ﮔﺮﻓﺘﻪ و ﺗﻮازﻧﯽ ﺑﯿﻦ ﻧﻈﺮﯾﻪ ﻟﻔﻆ ﻗﻠﻤﯽ ﺗﺤﺖ ﻋﻨﻮان " ﻫﺮ ﭼﯿﺰی ﯾﮏ ﺷﯽ . اﺳـﺖ " و ﻧﻈﺮﯾـﻪ واﻗﻌﯿـﺖ‫ﮔﺮاﯾﯽ " ﺟﻠﻮی راه ﻣﻦ ﻗﺮار ﻧﮕﯿﺮ " ﺑﻮﺟﻮد آورده اﺳﺖ . ﻣﺪل ﺷﯽ ئ در ﺟﺎوا ﺑﺴﯿﺎر ﺳﺎده و ﺑﺮاﺣﺘﯽ ﻗﺎﺑﻞ ﮔﺴـﺘﺮش اﺳـﺖ

‫در ﺣﺎﻟﯿﮑﻪ اﻧﻮاع ﺳﺎده آن ﻧﻈﯿﺮ اﻋﺪاد ﺻﺤﯿﺢ‪ (integers) ﺑﻌﻨـﻮان ﻋﻤﻠﮑﺮدﻫـﺎی ﺳـﻄﺢ ﺑـﺎﻻی ﻏﯿـﺮ ﺷـﯽ ئ ﺗﻠﻘـﯽ میشود 

دانلود دانلود مقاله تحلیل زبان برنامه نویسی جاوا

دانلود مقاله سیستم های هوشمند

دانلود مقاله سیستم های هوشمند

مقاله سیستم های هوشمند در6 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت docx

دانلود دانلود مقاله سیستم های هوشمند

مقاله سیستم های هوشمند
سیستم های هوشمند
الگوریتم بهینه سازی مورچه ها(ACO)
الگوریتم عمومیACO
الگوریتم کلونی زنبور عسل BCO
الگوریتم رقابت استعماری (ICA)
نمونه ازEbookها
مقاله سیستم ها
هوشمند
دسته بندی کامپیوتر
فرمت فایل docx
حجم فایل 24 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 6

مقاله سیستم های هوشمند در6 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت docx

 

سیستم های هوشمند

فهرست مطالب

مقدمه

الگوریتم بهینه سازی مورچه ها(ACO)

الگوریتم عمومیACO

الگوریتم کلونی زنبور عسل  BCO

گام های اصلی در الگوریتم کلونی زنبور عسل

الگوریتم رقابت استعماری (ICA)

تحقیقات اقتصادی

نمونه ازEbookها

نتیجه گیری

لیست منابع

 

مقدمه:

امروزه یکی از مهم‌ترین زمینه‌های تحقیق و پژوهش، توسعۀ روش‌های جستجو بر مبنای اصول تکامل طبیعی می‌باشد. در محاسبات تکاملی به صورت انتزاعی از مفاهیم اساسی تکامل طبیعی در راستای جستجو برای یافتن راه حلّ بهینه برای مسائل مختلف الهام گرفته شده است. در همین راستا مطالبی که پیش روی شما قرار خواهد گرفت مفاهیمی دربارۀ کلونی مورچه ها که یک نمونه ساده ای از سیستم جمعیتی است. دیگر نمونه ای از هوش جمعی کلونی زنبور عسل در اطراف کندو است و همچنین الگوریتم رقابت استعماری که بر مبنای تکامل اجتماعی سیاسی انسان است در اینجا به صورت کلی مورد بحث قرار می گیرد.

الگوریتم بهینه سازی مورچه ها(ACO) [2][1]               

  • الگوریتم کلونی مورچه، برای اولین بار در سال1992 توسط دوریگو و دیکاردو
  • یک راه حل چند عامله
  • حل مسائل بهینه سازی

ایده اصلی ACO :

  • اکتشافات الهام گرفته از طبیعت
  • تقلید رفتار مشارکتی مورچه ها

روش کار ACO :

  • مورچه ها به دنبال غذا می گردند
  • پیدا کردن راه برگشت به لانه
  • ترشح ماده شیمیایی فرمون

دانلود دانلود مقاله سیستم های هوشمند

دانلود مقاله وب نامرئی _ وب عمیق

دانلود مقاله وب نامرئی _ وب عمیق

مقاله وب نامرئی _ وب عمیق در 9 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت docx

دانلود دانلود مقاله وب نامرئی _ وب عمیق

مقاله وب نامرئی _ وب عمیق
مقاله وب نامرئی
مقاله  وب عمیق
دانلود تحقیق وب نامرئی
دانلود تحقیق وب عمیق
وب نامرئی _ وب عمیق
وب نامرئی 
 وب عمیق
تحقیق درمورد وب نامرئی
تحقیق درمورد وب عمیق
Invisible Web
دسته بندی کامپیوتر
فرمت فایل docx
حجم فایل 21 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 9

مقاله وب نامرئی _ وب عمیق در 9 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت docx

 

مقدمه

مرور نوشتارها حاکی از آن است که به احتمال قریب به یقین عبارت «وب نامرئی» نخستین بار درسال 1994 توسط «ژیل السورث»ابداع شده است. البته معدودی از منابع نیز شخص دیگری به نام «متیوکل» را به عنوان مبدع این اصطلاح معرفی می‌کنند.

در خصوص وب نامرئی کلماتی نظیر وب پنهان،‌ وب عمیق، وب تاریک، به طور مترادف در متون مختلف به کار برده شده‌اند. اما این‌ها در حقیقت معادل یکدیگر نیستند و هر یک به جنبه‌ای از نامرئی بودن اشاره می‌کنند

وب نامرئی

یکی از اصطلاحاتی که اخیرا از آن یاد میشود وب نامرئی یا invisible web  است که البته اسم دیگرش deep وب هست. صفحات اینترنتی ای که ما به طور عادی می بینیم، وب سطحی نام دارند. افراد قبل از هر مرجع دیگری از وب برای جستجوی تحقیقاتشان استفاده می کنند. اما موتورهای جستجو لزوما بهترین نتایج را نمایش نمی دهند. آنها اطلاعات مخفی یا عمیق موجود در اینترنت را نمایش نمی دهند.

وب ژرف چیست؟

اصطلاح وب نامرئی یا وب “ژرف” به مخزن عظیمی از اطلاعات اطلاق می شود که موتورهای جستجو به آنها دسترسی مستقیم ندارند به طور مثال پایگاه داده کتابخانه های دانشگاهها، سایتهایی که برای مشاهده آنها نیاز به رمز عبور داریم و سایتهایی که به هر دلیل، موتورهای جستجو از فهرست بندی آنها، منع شده اند. بر خلاف صفحات قابل مشاهده (یعنی همین وبی که می توانید توسط موتورهای جستجو ببینید) اطلاعاتی در پایگاههای داده موجود است که اسپایدرها و رباتهای خزنده بدانها دسترسی ندارند.
بعنوان نمونه، اغلب مردم گوگل را بعنوان دارنده بزرگترین پایگاه داده جستجو تصور می کنند که حدودا ۸ بیلیون صفحه را فهرست بندی کرده است. این رقم بزرگ است ولی اگر وب مخفی را در نظر بگیریم این رقم را بایستی در ۵۰۰ ضرب کنیم. بعلاوه گوگل فقط صفحات قابل جستجو را که حدودا ۲۵۰ بیلیون است ذخیره کرده است ولی از رقم دقیق صفحات غیر قابل جستجو خبری نیست

دانلود دانلود مقاله وب نامرئی _ وب عمیق

دانلود مقاله 30 قانون جهانی موفقیت

دانلود مقاله 30 قانون جهانی موفقیت

30 قانون جهانی موفقیت در 8 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت docx

دانلود دانلود مقاله 30 قانون جهانی موفقیت

دانلود مقاله 30 قانون جهانی موفقیت
مقاله 30 قانون جهانی موفقیت
30 قانون جهانی موفقیت
30 قانون موفقیت
قانون های جهانی موفقیت
تحقیق درمورد موفقیت در جهان
دانلود تحقیق درمورد قانون های موفقیت در جهان
قانون های موفقیت
30 قانون جهانی
دسته بندی روانشناسی
فرمت فایل docx
حجم فایل 15 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 8

 30 قانون جهانی موفقیت در 8 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت docx

 

1- قانون انگیزه

هر چه می گویید یا انجام می دهید از تمایلات درونی، خواسته های شما سرچشمه می گیرد. پس برای رسیدن به موفقیت باید انگیزه ها را مشخص کرد تا با یک برنامه ریزی اصولی به هدف رسید.

 

2- قانون انتظار
اگر با اعتماد به نفس، انتظار وقوع چیزی را در جهان پیرامونتان داشته باشید آن چیز به وقوع می پیوندد. شما همیشه هماهنگ با انتظارات تان عمل می کنید و این انتظارات بر رفتار و چگونگی برخورد اطرافیانتان تأثیر می گذارد

 

3- قانون تمرکز
هر چیزی را که روی آن تمرکز کرده و به آن فکر کنید در زندگی واقعی، شکل گرفته و گسترش پیدا می کند. بنابراین باید فکر خود را بر چیزهایی متمرکز کنید که واقعاً طالب آن هستید

دانلود دانلود مقاله 30 قانون جهانی موفقیت

دانلود مقاله کارگاه کنترل خشم

دانلود مقاله کارگاه کنترل خشم

مقاله کارگاه کنترل خشم در 34 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت docx

دانلود دانلود مقاله کارگاه کنترل خشم

دانلود مقاله کارگاه کنترل خشم
مقاله کارگاه کنترل خشم
کارگاه کنترل خشم
تحقیق درمورد کنترل خشم
دانلود تحقیق کنترل خشم
راه کارهای عملی برای کنترل خشم
راه های کنترل خشم
چطوری خشم خودرا کنترل کنیم؟
خشم
دسته بندی روانشناسی
فرمت فایل docx
حجم فایل 35 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 34

 مقاله کارگاه کنترل خشم در 34 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت docx

 

فهرست

اسطوره ها و حقایق

ماهیت خشم

پیامدهای خشم و خشونت

علل عصبانیت

مقابله با خشم

- تعهد دادن برای کنترل خشم

تصمیم گیری

 تشخیص نشانه های اولیه خشم

شناخت موقعیت ها و عوامل برانگیزاننده خشم

آرام سازی

توقف افکار

توضیح علت احساس

دریافت خشم

استراتژی های مؤثر

مقابله با خشم همسر

اصول گفتگو

قواعد گوینده:

قواعد شنونده

عوامل مؤثر در تبدیل تعارض ها به مشاجره و دعوا

کنترل برانگیختگی فیزیولوژیک

قواعد زمینه ای

مراحل حل تعارض

توافق روی یک راه حل

مقابله با موضوعات مخفی

حل مسأله

اسطوره ها و حقایق

 

 

اسطوره 1- پرخاشگری و خشونت، ذاتی و غیر قابل تغییر است.

حقیقت – انسان ها بایک مجموعه از روش های خاص ابراز خشم زاده نمی شوند، بلکه شیوه ابراز عصبانیت را یاد می گیرند و بنابراین می توانند شیوه های مناسب تر را نیز یاد بگیرند.

 

اسطوره 2- خشم هیجان بدی است و کسی که عصبانی می شود آدم بدی است.

حقیقت – خشم مثل ترس، غم، شادی و... یک هیجان طبیعی است که همه انسان ها آن را تجربه می کنند. اگر چه، خشم، هیجان ناخوشایندی است ولی بد نیست و حتی می تواند مفید نیز باشد.

 

اسطوره 3- من باید خشم خود را تخلیه کنم تا احساس بهتری پیدا کنم.

حقیقت – هر چه بیشتر خشم خود را در قالب کلمات و یا رفتارهای پرخاشگرانه تخلیه کنم، بیشتر احساس خشم خواهید کرد.

 

اسطوره 4 – خشم من، تقصیر توست

حقیقت – ما مسئول هیجان های خود شامل خشم و عصبانیت هستیم و مسئولیت کاری که هنگام عصبانیت انجام می دهیم نیز به عهده خود ما است

دانلود دانلود مقاله کارگاه کنترل خشم

دانلود مقاله مدیریت استرس

دانلود مقاله مدیریت استرس

مقاله مدیریت استرس در 29 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت docx

دانلود دانلود مقاله مدیریت استرس

دانلود مقاله مدیریت استرس
مقاله مدیریت استرس
مدیریت استرس
تعریف استرس
مراحل ایجاد استرس
نکاتی در مورد استرس
علائم استرس
بیماریهای استرس
تحقیق درمورد مدیریت استرس
دانلود تحقیق استرس
چگونه میتوان استرس را مدیریت کرد
دانلود استرس
استرس
دسته بندی روانشناسی
فرمت فایل docx
حجم فایل 42 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 29

مقاله مدیریت استرس در 29 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت docx

 

 

مقدمه

تاثیر استرس در بروز بیماریهای قلبی از فشار خون و چربی نیز بیشتر است.

استرس شغلی به عنوان یکی از مهمترین خطرات شغلی در عصر مدرن مطرح می باشد و می تواند باعث کاهش تولید، غیبت ،جابجایی نیرو،تعارض های کاری و بالاترین هزینه های بهداشتی و درمانی کارکنان گردد.

جوانان تهرانی متاهل بیشتر از جوانان مجرد دچار استرس و افسردگی هستند.(بر خلاف منابع آسیب شناسی)

شیوع اختلالات روانی در تهران 10 درصد بیشتر از آمارهای جهانی است.

در ایالت متحده هزینه ای بالغ بر 150 میلیارد دلار صرف فشارهای عصبی می گردد.

در انگلستان بیشاز 60 درصد غیبتها با فشار عصبی مرتبط هستند.

فشار عصبی یکی از مهمترین عوامل طلاق می باشد.

فشار عصبی مسری است

مصرف سیگار و الکل در اثر استرس بالا می رود.

میزان مهاجرت به طور مستقیم با فشارهای عصبی ارتباط دارد.

 

عناوین بحث:

تعریف استرس

مراحل ایجاد استرس

نکاتی در مورد استرس

علائم استرس

بیماریهای استرس

عوامل ایجاد استرس

هزینه های استرس

تجزیه و تحلیل دلائل ایجاد استرس

تشخیص استرس در دیگران

مقابله با استرس در محل کار

برقراری یک ارتباط خوب

تعادل درون

کمک به کارکنان

اقداماتی در منزل

چند راهکار معنوی

اندازه گیری استرس

 

تعریف استرس

استرس عبارت است از واکنشهای فیزیکی ، ذهنی و عاطفی که در نتیجه تغییرات و نیازهای زندگی فرد، تجربه می شوند.تغییرات می توانند بزرگ یا کوچک باشند. پاسخ افراد به تغییرات زندگی متفاوت است. استرس مثبت می تواند یک انگیزش دهنده باشد در حالیکه استرس منفی منفی می تواند در زمانی که این تغییرات و نیازها، فرد را شکست می دهند، ایجاد شود.

دانلود دانلود مقاله مدیریت استرس

دانلود پاورپوینت اولین ساختمان مسکونی زاها حدید(نمونه مشابه مسکونی)

دانلود پاورپوینت اولین ساختمان مسکونی زاها حدید(نمونه مشابه مسکونی)

نمونه مشابهی از خانه های مسکونی ، پاورپوینت اولین ساختمان مسکونی زاها حدید در 10 اسلاید قابل ویرایش و زیبا با فرمت pptx

دانلود دانلود پاورپوینت اولین ساختمان مسکونی زاها حدید(نمونه مشابه مسکونی)

دانلود پاورپوینت اولین ساختمان مسکونی زاها حدید
ساختمان مسکونی زاها حدید
پاورپوینت نمونه مشابهی از خانه های مسکونی
نمونه مشابه مسکونی
دانلود پاورپوینت نمونه مشابه مسکونی
تجزیه و تحلیل خانه مسکونی
نقد و بررسی خانه مسکونی
خانه مسکونی
نمونه خانه مسکونی
معماری نمونه مشابه مسکونی
تجزیه و تحلیل نمونه مشابهی از خانه های مسکونی
دسته بندی معماری
فرمت فایل pptx
حجم فایل 974 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 10

نمونه مشابهی از خانه های مسکونی ، پاورپوینت اولین ساختمان مسکونی زاها حدید در 10 اسلاید قابل ویرایش و زیبا با فرمت pptx

 

 

اولین ساختمان مسکونی زاها حدید در نیویورک

 

زاها حدید در حال ساخت اولین پروژه ی مسکونی خود در خط آسمان منحصر بفرد نیویورک است. این معمار که توسط شرکت های توسعه دهنده ی وابسته انتخاب شده؛ بر اساس طرح توسعه ی ساخت مسکونی شهر، در حال ساخت یک آپارتمان 11 طبقه ی مسکونی لوکس، در کنار پارک طراحی شده ی دیلر اسکوفیدو + رنفرنو واقع در خیابان بیست و هشتم غربی است.

 

دانلود دانلود پاورپوینت اولین ساختمان مسکونی زاها حدید(نمونه مشابه مسکونی)

دانلود پاورپوینت بررسی خانه افشاریان(نمونه مشابه مسکونی)

دانلود پاورپوینت بررسی خانه افشاریان(نمونه مشابه مسکونی)

نمونه مشابهی از خانه های مسکونی ، پاورپوینت بررسی خانه افشاریان در 20 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

دانلود دانلود پاورپوینت بررسی خانه افشاریان(نمونه مشابه مسکونی)

دانلود پاورپوینت خانه افشاریان
پاورپوینت خانه افشاریان
خانه افشاریان
پاورپوینت نمونه مشابهی از خانه های مسکونی
نمونه مشابه مسکونی
دانلود پاورپوینت نمونه مشابه مسکونی
تجزیه و تحلیل خانه مسکونی
نقد و بررسی خانه مسکونی
خانه مسکونی
نمونه خانه مسکونی
معماری نمونه مشابه مسکونی
تجزیه و تحلیل نمونه مشابهی از خانه های مسکونی
دسته بندی معماری
فرمت فایل pptx
حجم فایل 1498 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 20

نمونه مشابهی از خانه های مسکونی ،  پاورپوینت بررسی خانه افشاریان در 20 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

 

خانه افشاریان اثر رضا نجفیان در کرمانشاه

آرشیتکت : Rena Design- رضا نجفیان.

 موقعیت مکانی : کرمانشاه.

مساحت: ۶۰۰ متر مربع

سال ساخت : 2013

خانه افشاریان با زمینی به مساحت ۳۱۲sqm واقع درکرمانشاه – ایران یک ساختمان سه طبقه است که متعلق به یک زن و شوهر و فرزندان آنها (یک پسر و یک دختر) می باشد. با توجه به نظر مشتری که می خواهد در آینده بتواند این خانه را به واحدهای جداگانه و مستقل برای فرزندانش تغییر دهد، ما به این نتیجه رسیدیم که این خانه باید به گونه ای طراحی شود که بتواند از یک خانه به آپارتمان توسعه پیدا کند. این درخواست نیازمند به یک انعطاف پذیری در طرح و نما بود، که چالشی را برای طراح بوجود آورد که راه حلی پیدا کند که بتواند منحصرا برای زمان شناخته شده باشد و کاملا مناسب بنظر برسد و پس از توسعه همچنان ظریف و موزون به نظر برسد.

 

احترام به رهگذر که یک سنت ارزشمند در فرهنگ ایران است، در این پروژه بطوری که کمی بر سطح زمین خم شده است پدیدار میشود. همچنین بخشی از زمین شخصی به فضای سبز عمومی اختصاص داده شده است. بنابراین ساختمان از یک ساختمان مسکونی معمولی به سمت یک نقطه برجسته شهری با یک کیفیت بصری زیبا ودیدنی حرکت کرده است.

 

این ساختمان تا انتقال معنای ظریف پروژه به ناظر و استفاده کننده آن و ارائه احترام و طراوت به آنها پیش رفته است.


پیش نمایشی از فایلپیش نمایش خانه افشاریان

دانلود دانلود پاورپوینت بررسی خانه افشاریان(نمونه مشابه مسکونی)

دانلود دانلود پاورپوینت طراحی خانه ای برای سه نسل متفاوت(نمونه مشابه مسکونی)

دانلود پاورپوینت طراحی خانه ای برای سه نسل متفاوت(نمونه مشابه مسکونی)

نمونه مشابهی از خانه های مسکونی ، پاورپوینت طراحی خانه ای برای سه نسل متفاوت در 15 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

دانلود دانلود پاورپوینت طراحی خانه ای برای سه نسل متفاوت(نمونه مشابه مسکونی)

دانلود پاورپوینت طراحی خانه ای برای سه نسل متفاوت
پاورپوینت طراحی خانه ای برای سه نسل متفاوت
خانه ای برای سه نسل متفاوت
پاورپوینت نمونه مشابهی از خانه های مسکونی
نمونه مشابه مسکونی
دانلود پاورپوینت نمونه مشابه مسکونی
تجزیه و تحلیل خانه مسکونی
نقد و بررسی خانه مسکونی
خانه مسکونی
نمونه خانه مسکونی
معماری نمونه مشابه مسکونی
تجزیه و تحلیل ن
دسته بندی معماری
فرمت فایل pptx
حجم فایل 1641 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 15

نمونه مشابهی از خانه های مسکونی ، پاورپوینت طراحی خانه ای برای سه نسل متفاوت در 15 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

 

این خانه مسکونی که براساس سبک معماری مدرن طراحی شده دارای پلان و مقطعی متشکل از خطوط شکسته می باشد و براساس نیاز به حداکثر نور روز برای فضاهای داخلی طراحی شده است. این خانه ی مسکونی برای سایتی طراحی شده که دارای شیبی معادل 8 متر اختلاف ارتفاع بین بخش جلویی و پشتی ساختمان می باشد که همین امر موجب برجستگی ویژگی های طراحی در مورد این ساختمان شده است. از جمله اهداف طراحی این خانه مسکونی ایجاد فضایی برای سه نسل، خانه ای با دریافت نور و تهویه مناسب و طراحی فضایی با حداکثر انعطاف پذیری در پلان می باشد. در واقع از شرایط طراحی این ساختمان ایجاد فضایی است که سه نسل مختلف بتوانند به راحتی در آن در کنار هم زندگی کنند و در عین حال بتوانند در فضاهای خصوصی خود به فعالیت های شخصی متناسب با روحیات و زمانه خود بپردازند که برای این منظور معمار طبقه ی دوم این ساختمان را به عنوان فضایی برای...

 

پیش نمایش فایل

پیش نمایش خانه ای برای سه نسل متفاوت

دانلود دانلود پاورپوینت طراحی خانه ای برای سه نسل متفاوت(نمونه مشابه مسکونی)

دانلود دانلود پاورپوینت بررسی خانه در واکایاما(نمونه مشابه مسکونی)

دانلود پاورپوینت بررسی خانه در واکایاما(نمونه مشابه مسکونی)

نمونه مشابهی از خانه های مسکونی ، پاورپوینت بررسی خانه در واکایاما در 11 اسلاید قابل ویرایش و زیبا با فرمت pptx

دانلود دانلود پاورپوینت بررسی خانه در واکایاما(نمونه مشابه مسکونی)

دانلود پاورپوینت بررسی خانه در واکایاما
پاورپوینت بررسی خانه در واکایاما
خانه ای در واکایاما
پاورپوینت نمونه مشابهی از خانه های مسکونی
نمونه مشابه مسکونی
دانلود پاورپوینت نمونه مشابه مسکونی
تجزیه و تحلیل خانه مسکونی
نقد و بررسی خانه مسکونی
خانه مسکونی
نمونه خانه مسکونی
معماری نمونه مشابه مسکونی
تجزیه و تحلیل نمونه مشابهی از خانه های مسک
دسته بندی معماری
فرمت فایل pptx
حجم فایل 1165 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 11

نمونه مشابهی از خانه های مسکونی ، پاورپوینت بررسی خانه در واکایاما در 11 اسلاید قابل ویرایش و زیبا با فرمت pptx

 

خانه در واکایاما از استودیو اسپری؛ زیبایی شناسی خطوط شکسته

“خانه در واکایاما” توسط موتوکی اسانو از استودیو معماری اسپری در واکایا، ژاپن طراحی شده است. ساکنین این خانه از چهار نسل از یک خانواده تشکیل شده اند و در مجموع هشت نفر از کودکی یک ساله تا مادر مادربزرگ را شامل می گردد.

 

 

دانلود دانلود پاورپوینت بررسی خانه در واکایاما(نمونه مشابه مسکونی)

دانلود پاورپوینت بررسی خانه کلاور مهد کودکی

دانلود پاورپوینت بررسی خانه کلاور مهد کودکی

پاورپوینت بررسی خانه کلاور مهد کودکی در 11 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

دانلود دانلود پاورپوینت بررسی خانه کلاور مهد کودکی

دانلود پاورپوینت بررسی خانه کلاور مهد کودکی
 پاورپوینت بررسی خانه کلاور مهد کودکی
خانه کلاور مهد کودکی
پاورپوینت نمونه مشابهی از خانه های مسکونی
نمونه مشابه مسکونی
دانلود پاورپوینت نمونه مشابه مسکونی
تجزیه و تحلیل خانه مسکونی
نقد و بررسی خانه مسکونی
خانه مسکونی
نمونه خانه مسکونی
معماری نمونه مشابه مسکونی
تجزیه و تحلیل نمونه مشابهی از خا
دسته بندی معماری
فرمت فایل pptx
حجم فایل 321 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 11

پاورپوینت بررسی خانه کلاور مهد کودکی در 11 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

 

این پروژه بعنوان اولین پروژه شرکت چینی معماران ام ای دی در کشور ژاپن می باشد. این پروژه که خانه کلِاور( هفت چین ) نام دارد یک مهدکودک سه طبقه ای است،که مانند یک ساختمان مسکونی طراحی شده است. این مهد کودک با فضایی مشابه فضای یک خانه، برای شیوه ی اموزشی آزاد طراحی شده که کاربرانش در آن فضا میتوانند با یکدیگر تعاملات عاطفی و احساسی داشته باشند.

 

دانلود دانلود پاورپوینت بررسی خانه کلاور مهد کودکی

دانلود پاورپوینت بررسی خانه های شناور هانگژو (نمونه مشابه مسکونی)

دانلود پاورپوینت بررسی خانه های شناور هانگژو (نمونه مشابه مسکونی)

نمونه مشابه مسکونی ، پاورپوینت بررسی خانه های شناور هانگژو در 10 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

دانلود دانلود پاورپوینت بررسی خانه های شناور هانگژو (نمونه مشابه مسکونی)

دانلود پاورپوینت بررسی خانه های شناور هانگژو
پاورپوینت خانه های شناور هانگژو
پاورپوینت بررسی خانه های شناور هانگژو
پاورپوینت نمونه مشابهی از خانه های مسکونی
نمونه مشابه مسکونی
دانلود پاورپوینت نمونه مشابه مسکونی
تجزیه و تحلیل خانه مسکونی
نقد و بررسی خانه مسکونی
خانه مسکونی
نمونه خانه مسکونی
معماری نمونه مشابه مسکونی
تجزیه و تحلیل نمونه
دسته بندی معماری
فرمت فایل pptx
حجم فایل 766 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 10

 نمونه مشابه مسکونی ، پاورپوینت بررسی خانه های شناور هانگژو در 10 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

 

 

 

خانه های شناور هانگژو از دیوید چیپرفیلد؛ ادغام معماری روستایی و معاصر در تعادل با طبیعت


خانه های شناور دیوید چیپرفیلد در میان فضای سبز انبود و آب های پارک ملی تالاب زیزی در دامنه ی هانگژو، چین ساخته شده است. این پروژه ی مسکونی منحصر بفرد، ساختمان و محیط زیست طبیعی را گرد هم آورده است تا تحقق رویایی تازه در ساختمان های آپارتمانی را ایجاد نماید

دانلود دانلود پاورپوینت بررسی خانه های شناور هانگژو (نمونه مشابه مسکونی)

دانلود پاورپوینت بررسی ساختمان دانیال (نمونه مشابه مسکونی)

دانلود پاورپوینت بررسی ساختمان دانیال (نمونه مشابه مسکونی)

نمونه مشابه مسکونی ، پاورپوینت بررسی ساختمان دانیال در 12 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

دانلود دانلود پاورپوینت بررسی ساختمان دانیال (نمونه مشابه مسکونی)

دانلود پاورپوینت بررسی ساختمان دانیال
پاورپوینت بررسی ساختمان دانیال
ساختمان دانیال
پاورپوینت نمونه مشابهی از خانه های مسکونی
نمونه مشابه مسکونی
دانلود پاورپوینت نمونه مشابه مسکونی
تجزیه و تحلیل خانه مسکونی
نقد و بررسی خانه مسکونی
خانه مسکونی
نمونه خانه مسکونی
معماری نمونه مشابه مسکونی
تجزیه و تحلیل نمونه مشابهی از خانه های مسکونی
دسته بندی معماری
فرمت فایل pptx
حجم فایل 566 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 12

نمونه مشابه مسکونی ، پاورپوینت بررسی ساختمان دانیال در 12 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

 

 

ساختمان دانیال اثر رضا صیادیان و سارا کلانتری

 

آرشیتکت : رضا صیادیان – سارا کلانتری.  موقعیت مکانی : تهران.  عکاس : علیرضا بهپور .  سال ساخت : 2012

 

 

 

ساختمان دانیال در زمینی به مساحت 320 متر مربع قرار دارد و دارای هفت طبقه می باشد که شامل 5 آپارتمان مسکونی در 5 طبقه هرکدام به متراژ 165متر مربع می باشد ، پارکینگ و ورودی اصلی در طبقه همکف ، استخر ، سونا و جکوزی در زیرزمین مجموعه قرار دارد

 

دانلود دانلود پاورپوینت بررسی ساختمان دانیال (نمونه مشابه مسکونی)

دانلود دانلود پاورپوینت بررسی ساختمان مسکونی اندرزگو (نمونه مشابه مسکونی)

دانلود پاورپوینت بررسی ساختمان مسکونی اندرزگو (نمونه مشابه مسکونی)

نمونه مشابه مسکونی ، پاورپوینت بررسی ساختمان مسکونی اندرزگو در 10 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

دانلود دانلود پاورپوینت بررسی ساختمان مسکونی اندرزگو (نمونه مشابه مسکونی)

دانلود پاورپوینت بررسی ساختمان مسکونی اندرزگو
پاورپوینت بررسی ساختمان مسکونی اندرزگو
ساختمان مسکونی اندرزگو
پاورپوینت نمونه مشابهی از خانه های مسکونی
نمونه مشابه مسکونی
دانلود پاورپوینت نمونه مشابه مسکونی
تجزیه و تحلیل خانه مسکونی
نقد و بررسی خانه مسکونی
خانه مسکونی
نمونه خانه مسکونی
معماری نمونه مشابه مسکونی
تجزیه و تحلیل نمونه مشابهی
دسته بندی معماری
فرمت فایل pptx
حجم فایل 738 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 10

نمونه مشابه مسکونی ، پاورپوینت بررسی ساختمان مسکونی اندرزگو در 10 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

 

 

ساختمان مسکونی اندرزگو اثر دفتر معماری آینه

آرشیتکت : دفتر معماری آیینه

موقعیت مکانی : تهران

مساحت : 1136.0 متر مربع

سال ساخت : 2015


ساختمان مسکونی اندرزگو در زمینی به مساحت 215 متر مربع در پنج واحد طراحی شده است که هر واحد دارای 3اتاق خواب می باشد، در طبقه همکف پارکینگ، حیاط، ورودی و انبارها قرار گرفته اند، همچنین تاسیسات و فضایی برای فعالیت های ورزشی نیز در زیرزمین قرار دارد. فضاهای داخلی و نمای ساختمان به سادگی و به دور از پیچیدگی طراحی شده اند زیرا ساختمان در کوچه ای باریک قرار دارد و ساختمان های مجاور به صورت نا منظم از متریال ها و ارتفاع های متفاوت ساخته شده اند.

 

 

دانلود دانلود پاورپوینت بررسی ساختمان مسکونی اندرزگو (نمونه مشابه مسکونی)

دانلود پاورپوینت بررسی ساختمان مسکونی نخجوان (نمونه مشابه مسکونی)

دانلود پاورپوینت بررسی ساختمان مسکونی نخجوان (نمونه مشابه مسکونی)

نمونه مشابه مسکونی ، پاورپوینت بررسی ساختمان مسکونی نخجوان در 10 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

دانلود دانلود پاورپوینت بررسی ساختمان مسکونی نخجوان (نمونه مشابه مسکونی)

دانلود پاورپوینت بررسی ساختمان مسکونی نخجوان
پاورپوینت بررسی ساختمان مسکونی نخجوان
ساختمان مسکونی نخجوان
پاورپوینت نمونه مشابهی از خانه های مسکونی
نمونه مشابه مسکونی
دانلود پاورپوینت نمونه مشابه مسکونی
تجزیه و تحلیل خانه مسکونی
نقد و بررسی خانه مسکونی
خانه مسکونی
نمونه خانه مسکونی
معماری نمونه مشابه مسکونی
تجزیه و تحلیل نمونه مشابهی از
دسته بندی معماری
فرمت فایل pptx
حجم فایل 1477 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 10

نمونه مشابه مسکونی ، پاورپوینت بررسی ساختمان مسکونی نخجوان در 10 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx



معماری ساختمان مسکونی نخجوان – آجر دست‌ساخت قرمز و تراورتن صورتی

معماری: مهندسان مشاور معماری و مرمت زندیگان
سال: 1390
موقعیت: ایران، تهران، نیاوران
همکاران: محمدرضا نیک بخت، مریم حسینیون، شقایق ابریشمی، سعید زاهدی
از زبان معمار: این ساختمان در زمینی به مساحت 476 متر مربع در منطقه‌ی نیاوران و خیابان مژده واقع شده‌است‌. این پروژه دارای 7 طبقه‌ی مسکونی روی هم‌کف و دو طبقه‌ی زیر‌زمین می‌باشد. هرطبقه‌ی مسکونی شامل یک واحد مسکونی 245 مترمربعی است.

دانلود دانلود پاورپوینت بررسی ساختمان مسکونی نخجوان (نمونه مشابه مسکونی)

دانلود پاورپوینت بررسی ساختمان یوسف آباد(نمونه مشابه مسکونی)

دانلود پاورپوینت بررسی ساختمان یوسف آباد(نمونه مشابه مسکونی)

نمونه مشابه مسکونی ، پاورپوینت بررسی ساختمان یوسف آباد در 11 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

دانلود دانلود پاورپوینت بررسی ساختمان یوسف آباد(نمونه مشابه مسکونی)

دانلود پاورپوینت بررسی ساختمان یوسف آباد
پاورپوینت بررسی ساختمان یوسف آباد
ساختمان یوسف آباد
پاورپوینت نمونه مشابهی از خانه های مسکونی
نمونه مشابه مسکونی
دانلود پاورپوینت نمونه مشابه مسکونی
تجزیه و تحلیل خانه مسکونی
نقد و بررسی خانه مسکونی
خانه مسکونی
نمونه خانه مسکونی
معماری نمونه مشابه مسکونی
تجزیه و تحلیل نمونه مشابهی از خانه های مسک
دسته بندی معماری
فرمت فایل pptx
حجم فایل 1444 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 11

نمونه مشابه مسکونی ، پاورپوینت بررسی ساختمان یوسف آباد در 11 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

 



ساختمان یوسف آباد

ساختمان یوسف آباد.     مساحت : چهارصد و هفتاد متر مربع.    

 آرشیتکت : بهرام بادین راد.     کارفرما : مهندس سردشتی.

حرکت و‌تغییر دو‌ رکن تاثیر  گذار بر زندگی انسان امروز، که رفته رفته جایگاه خود را در معماری روز‌دنیا باز کرده است. مسئله ای که در طراحی ساختمان یوسف آباد ذهن معمار را به سمت لوور هایی چوبی متحرک می برد.

لوور ها  ریتم افقی خود را به کل نما بسط میدهد و با هر جایگیری هم نمای جدیدی به ساختمان  میدهد و هم نقشی از پرده ای خارجی را بازی میکنند و با فاصله هایی فکر شده نور جنوب را به داخل کشانده و نقوشی جذاب از سایه و نور را در هر ساعت روز بر دیوار و سقف و کف می افکنند.

دانلود دانلود پاورپوینت بررسی ساختمان یوسف آباد(نمونه مشابه مسکونی)

دانلود پاورپوینت بررسی کلبه چوبی(نمونه مشابه مسکونی)

دانلود پاورپوینت بررسی کلبه چوبی(نمونه مشابه مسکونی)

نمونه مشابه مسکونی ، پاورپوینت بررسی کلبه چوبی در 11 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

دانلود دانلود پاورپوینت بررسی کلبه چوبی(نمونه مشابه مسکونی)

دانلود پاورپوینت بررسی کلبه چوبی
پاورپوینت بررسی کلبه چوبی
کلبه چوبی
پاورپوینت نمونه مشابهی از خانه های مسکونی
نمونه مشابه مسکونی
دانلود پاورپوینت نمونه مشابه مسکونی
تجزیه و تحلیل خانه مسکونی
نقد و بررسی خانه مسکونی
خانه مسکونی
نمونه خانه مسکونی
معماری نمونه مشابه مسکونی
تجزیه و تحلیل نمونه مشابهی از خانه های مسکونی
دسته بندی معماری
فرمت فایل pptx
حجم فایل 956 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 11

نمونه مشابه مسکونی ، پاورپوینت بررسی کلبه چوبی در 11 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

 




کلبه چوبی با سقف شیبدار در کنار پیست اسکی Whistler

معماران Patkau  کلبه چوبی با سقف شیبدار در کنار پیست اسکی Whistler   طراحی کردند. این کلبه اسکی چوبی مزین دارای شکل کریستالی است که   طوری طراحی شده تا برف را از سقف و بالای اتاق نشیمن به زمین ریخته تا دید سراسر روستای  Whistler     کانادا به خوبی دیده شود.

استودیو معماران Patkau  خانه 460 متر مربعی را برای مارتین و سو هادوی واقع در 80 مایلی شمال ونکور و بریتیش کلمبیا طراحی کردند. در پی آن معماران نام بروژه را خانه هادوی ( به اسم مشتری ) گذاشتند.شکل غیر معمول وجه ساختمان نتیجه ی شکل بی لطافت ( ناشینه ) سایت شیبدار واقع شده بین تخته سنگهای نا هموار است به گفته معماران : سایت شکل خیلی سختی دارد که فقط امکان  جانمایی اتاق برای گاراژ و وررودی باریک در کنار خیابان در بالای شیب را عرضه می کند.

شیب خمیده شده سقف طراحی شده اجازه می دهد برف جمع شده سرازیر شود و از تجمع برف جلوگیری می کند. معماران اظهار داشتند :فرم بیرونی خانه از تقاطع دو موضوع اصلی شکل گرفته است : اولی ساختمان خانه با جاپا و مرتفع و دومی احتیاج به نیاز برفگیر از سقف انبارها .

دانلود دانلود پاورپوینت بررسی کلبه چوبی(نمونه مشابه مسکونی)

دانلود پاورپوینت بررسی مجتمع مسکونی آوا آهنگ (نمونه مشابه مسکونی)

دانلود پاورپوینت بررسی مجتمع مسکونی آوا آهنگ (نمونه مشابه مسکونی)

نمونه مشابه مسکونی ، پاورپوینت بررسی مجتمع مسکونی آوا آهنگ در 10 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

دانلود دانلود پاورپوینت بررسی مجتمع مسکونی آوا آهنگ (نمونه مشابه مسکونی)

دانلود پاورپوینت بررسی مجتمع مسکونی آوا آهنگ
پاورپوینت بررسی مجتمع مسکونی آوا آهنگ
مجتمع مسکونی آوا آهنگ
پاورپوینت نمونه مشابهی از خانه های مسکونی
نمونه مشابه مسکونی
دانلود پاورپوینت نمونه مشابه مسکونی
تجزیه و تحلیل خانه مسکونی
نقد و بررسی خانه مسکونی
خانه مسکونی
نمونه خانه مسکونی
معماری نمونه مشابه مسکونی
تجزیه و تحلیل نمونه مشابهی از
دسته بندی معماری
فرمت فایل pptx
حجم فایل 768 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 10

نمونه مشابه مسکونی ، پاورپوینت بررسی مجتمع مسکونی آوا آهنگ در 10 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx




مشخصات پروژه مجتمع مسکونی بزرگ آوا آهنگ

·مکان: تهران، خیابان باهنر ·معماران ارشد: آقای هانی قدسی راثی، تورج مشیرزاده ·سال: ۱۳۸۵-۱۳۸۲ ·مساحت: ۶.۵۰۰ مترمربع ·کاربری: مسکونی

·مدیر پروژه: مهندس امیر صادق ترازی ·سازه: دکتر میر قادری ·تاسیسات: مهندس امیر صادق ترازی ·تاسیسات برق: مهندس کرمانشاه چی ·اجرا: شرکت آبادسازان ایران ·افتخارات: تقدیر ویژه در جایزه بزرگ معمار ۱۳۸۵


فضاهای مسکونی: زندگی در ارتفاع ساختمانی که پنجره هایش رو به طبیعت باز می شوند می تواند بسیار لذت بخش باشد. این که امکان آن را داشته باشی هر روز صبح وقتی پنجره خانه را باز می کنی روبرویت باغی زیبا و سبز خودنمایی کند. مجتمع مسکونی بزرگ آوا آهنگ این امکان را برای ساکنانش فراهم کرده است. هانی قدسی راثی، تورج مشیرزاده معماران این مجتمع مسکونی تلاش کرده اند که از این منظره طبیعی پشت پنجره همه واحد ها بهره بگیرند.

دانلود دانلود پاورپوینت بررسی مجتمع مسکونی آوا آهنگ (نمونه مشابه مسکونی)

دانلود پاورپوینت بررسی مجتمع مسکونی باغ ونک تهران (نمونه مشابه مسکونی)

دانلود پاورپوینت بررسی مجتمع مسکونی باغ ونک تهران (نمونه مشابه مسکونی)

نمونه مشابه مسکونی ، پاورپوینت بررسی مجتمع مسکونی باغ ونک تهران در 15 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

دانلود دانلود پاورپوینت بررسی مجتمع مسکونی باغ ونک تهران (نمونه مشابه مسکونی)

دانلود پاورپوینت بررسی مجتمع مسکونی باغ ونک تهران
پاورپوینت بررسی مجتمع مسکونی باغ ونک تهران
مجتمع مسکونی باغ ونک تهران
پاورپوینت نمونه مشابهی از خانه های مسکونی
نمونه مشابه مسکونی
دانلود پاورپوینت نمونه مشابه مسکونی
تجزیه و تحلیل خانه مسکونی
نقد و بررسی خانه مسکونی
خانه مسکونی
نمونه خانه مسکونی
معماری نمونه مشابه مسکونی
تجزیه و تحلیل ن
دسته بندی معماری
فرمت فایل pptx
حجم فایل 984 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 15

نمونه مشابه مسکونی ، پاورپوینت بررسی مجتمع مسکونی باغ ونک تهران در 15 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

 

 

این پروژه در فستیوال جهانی معماری بارسلونا در سال ۲۰۱۰ در بخش مجتمع های مسکونی، در میان پروژه های منتخب قرار داشت.

زمین این مجتمع، باغ قدیمی تقریبا خشک شده ای بود که به کدخدای ده ونک تعلق داشت.

ایده اصلی طراحی، براساس بازآفرینی قالب خانه-باغ شکل گرفت. طراحان این پروژه تصمیم گرفتند تا برخی از درختان خشک شده را حفظ کنند و خانه ها را کنار این درختان و حول یک حیاط مرکزی تعبیه کنند. خانه ها از هم جدا شدند، بطوریکه هرکدام، از سه یا چهار وجه خود امکان نورگیری و تهویه دارند.

دانلود دانلود پاورپوینت بررسی مجتمع مسکونی باغ ونک تهران (نمونه مشابه مسکونی)

دانلود پاورپوینت بررسی مجتمع مسکونی سحر در کیش (نمونه مشابه مسکونی)

دانلود پاورپوینت بررسی مجتمع مسکونی سحر در کیش (نمونه مشابه مسکونی)

نمونه مشابه مسکونی ، پاورپوینت بررسی مجتمع مسکونی سحر در کیش در 12 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

دانلود دانلود پاورپوینت بررسی مجتمع مسکونی سحر در کیش (نمونه مشابه مسکونی)

دانلود پاورپوینت بررسی مجتمع مسکونی سحر در کیش
پاورپوینت بررسی مجتمع مسکونی سحر در کیش
مجتمع مسکونی سحر در کیش
پاورپوینت نمونه مشابهی از خانه های مسکونی
نمونه مشابه مسکونی
دانلود پاورپوینت نمونه مشابه مسکونی
تجزیه و تحلیل خانه مسکونی
نقد و بررسی خانه مسکونی
خانه مسکونی
نمونه خانه مسکونی
معماری نمونه مشابه مسکونی
تجزیه و تحلیل نمونه مشاب
دسته بندی معماری
فرمت فایل pptx
حجم فایل 449 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 12

نمونه مشابه مسکونی ، پاورپوینت بررسی مجتمع مسکونی سحر در کیش در 12 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

 

 

مشخصات عمومی مجتمع مسکونی سحر

·مکان: استان هرمزگان، جزیره کیش ·تیم معمار: گروه معماری پادیاو پارت ·معمار ارشد: بهرام شکوهیان ·سال: ۱۳۸۶ ·کاربری: مسکونی

 

پروژه های برجسته: جزیره کیش یکی از زیباترین جزایر خلیج فارس است که سالانه مقصد عده ای از گردشگران و پذیرای تعداد بسیار زیادی از آنهاست. عده ای از مردم در فصل هایی که با توجه به آب و هوای آن منطقه امکان سکونت در کیش وجود دارد، مدت زمانی را در آنجا خواهند گذراند. مجتمع مسکونی سحر توسط گروه معماری پادیاو پارت و بهرام شکوهیان طراحی و اجرا شد تا بتواند فضایی مناسب برای این گونه اقامت ها را فراهم کند.

هدف از این طراحی، ایجاد هارمونی و هماهنگی با فضای ساحل بود. راهروی بین واحدها نه تنها ویو و منظره زیبایی از بیرون به روی ساکنین می گشاید، بلکه نسیم خنک دریا در فضای راهروی کل ساختمان پیچیده و بر همین اساس سازه این پروژه بر روی ستون‌هایی پیلوت (Piloti) احداث شده است.

 

دانلود دانلود پاورپوینت بررسی مجتمع مسکونی سحر در کیش (نمونه مشابه مسکونی)

دانلود پاورپوینت بررسی مجتمع مسکونی مکزیک (نمونه مشابه مسکونی)

دانلود پاورپوینت بررسی مجتمع مسکونی مکزیک (نمونه مشابه مسکونی)

نمونه مشابه مسکونی ، پاورپوینت بررسی مجتمع مسکونی مکزیک در 12 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

دانلود دانلود پاورپوینت بررسی مجتمع مسکونی مکزیک (نمونه مشابه مسکونی)

دانلود پاورپوینت بررسی مجتمع مسکونی مکزیک
پاورپوینت بررسی مجتمع مسکونی مکزیک
مجتمع مسکونی مکزیک
پاورپوینت نمونه مشابهی از خانه های مسکونی
نمونه مشابه مسکونی
دانلود پاورپوینت نمونه مشابه مسکونی
تجزیه و تحلیل خانه مسکونی
نقد و بررسی خانه مسکونی
خانه مسکونی
نمونه خانه مسکونی
معماری نمونه مشابه مسکونی
تجزیه و تحلیل نمونه مشابهی از خانه های
دسته بندی معماری
فرمت فایل pptx
حجم فایل 1486 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 12

نمونه مشابه مسکونی ، پاورپوینت بررسی مجتمع مسکونی مکزیک در 12 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

 

 

گروه معماران زاها حدید اولین طرح خود در کشور مکزیک را با عنوان مجتمع مسکونی متراکم، در مونتری ارائه داده اند. ابتدا این پروژه با عنوان 12 برج مسکونی بلند مطرح شده بود. اما دفتر مرکزی طراحی لندن طرحی مبتنی بر 981 واحد مسکونی را به عنوان آلترناتیو بعدی این پروژه معرفی نمود. طرح جدید شامل مجتمع مسکونی گسترده و مسطحی بوده که بر خلاف فلسفه مرتفع سازی شکل گرفته است.

همچنین این پروژه شامل یک پارک با 30000 متر مربع که فضاهایی مانند کافی شاپ، زمین ورزش، اتاق مطالعه، و یک آمفی تئاتر روباز را برای کنسرت ها در خود جای داده است. محور اصلی مجتمع به سمت فضای سبز گرایش یافته و هر بالکن یک فضای تعاملی بین یک منطقه خصوصی و عمومی است که خصوصیات فرهنگی مکزیک با به شیوه ای مدرن به نمایش گذاشته است. این طرح در سه مرحله تکمیل می شود و اولین مرحله در سال 2018 تکمیل می شود.

دانلود دانلود پاورپوینت بررسی مجتمع مسکونی مکزیک (نمونه مشابه مسکونی)

دانلود پاورپوینت بررسی مجتمع مسکونی مهر (نمونه مشابه مسکونی)

دانلود پاورپوینت بررسی مجتمع مسکونی مهر (نمونه مشابه مسکونی)

نمونه مشابه مسکونی ، پاورپوینت بررسی مجتمع مسکونی مهر در خیابان فرشته تهران در 11 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

دانلود دانلود پاورپوینت بررسی مجتمع مسکونی مهر (نمونه مشابه مسکونی)

دانلود پاورپوینت بررسی مجتمع مسکونی مهر در خیابان فرشته تهران
پاورپوینت مجتمع مسکونی مهر
پاورپوینت بررسی مجتمع مسکونی مهر
پاورپوینت نمونه مشابهی از خانه های مسکونی
نمونه مشابه مسکونی
دانلود پاورپوینت نمونه مشابه مسکونی
تجزیه و تحلیل خانه مسکونی
نقد و بررسی خانه مسکونی
خانه مسکونی
نمونه خانه مسکونی
معماری نمونه مشابه مسکونی
تجزیه و تحلیل
دسته بندی معماری
فرمت فایل pptx
حجم فایل 871 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 11

نمونه مشابه مسکونی ، پاورپوینت بررسی مجتمع مسکونی مهر در خیابان فرشته تهران در 11 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

 

مجتمع مسکونی مهر در خیابان فرشته تهران

 

فضاهای مسکونی: برج باغ مسکونی مهر در منطقه فرشته خیابان دکتر حسابی سال ۸۸ توسط علی محمدی ساخته شده است. این برج باغ مجموعا دارای ۲۴ طبقه و ۴۷ واحد است.

 

مشخصات ملک:

 

موقعیت: فرشته

 

مساحت: ۴۰۰ متر مربع

 

سبک: نئوکلاسیک

 

سازنده ملک:علی محمدی

 

تعداد واحدهای این برج از طبقه اول تا ششم(۴واحدی) از ششم تا شانزدهم(۲واحدی) و طبقه هفدهم، هجدهم و نوزدهم پنت هاوس می باشد.  

 

 

 

دانلود دانلود پاورپوینت بررسی مجتمع مسکونی مهر (نمونه مشابه مسکونی)

دانلود پاورپوینت بررسی مجموعه ی مسکونی از معماران نکست (نمونه مشابه مسکونی)

دانلود پاورپوینت بررسی مجموعه ی مسکونی از معماران نکست (نمونه مشابه مسکونی)

نمونه مشابه مسکونی ، پاورپوینت بررسی مجموعه ی مسکونی از معماران نکست در 13 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

دانلود دانلود پاورپوینت بررسی مجموعه ی مسکونی از معماران نکست (نمونه مشابه مسکونی)

دانلود پاورپوینت بررسی مجموعه ی مسکونی از معماران نکست
پاورپوینت مجموعه ی مسکونی از معماران نکست
پاورپوینت بررسی مجموعه ی مسکونی از معماران نکست
پاورپوینت نمونه مشابهی از خانه های مسکونی
نمونه مشابه مسکونی
دانلود پاورپوینت نمونه مشابه مسکونی
تجزیه و تحلیل خانه مسکونی
نقد و بررسی خانه مسکونی
خانه مسکونی
نمونه خانه مسکونی
معماری نمونه مشاب
دسته بندی معماری
فرمت فایل pptx
حجم فایل 934 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 13

نمونه مشابه مسکونی ، پاورپوینت بررسی مجموعه ی مسکونی از معماران نکست در 13 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

 

 

مجموعه ی مسکونی از معماران نکست؛ جهت گیری حجم های متنوع نسبت به آب

سایت این پروژه در کنار انشعابی از رودخانه مین در فوجیان، چین قرار گرفته است. هدف معماران نکست از این طرح، بهره برداری از نزدیکی به آب با ایجاد ارتباطی میان رودخانه و تا حد امکان بیشتر ساختمان ها بوده است. کانسپت اولیه از تصویر لمس آب توسط دست گرفته شده است؛ آنجا که هر یک از انگشتان آب را به سمت خود می کشد؛ همچون زمین در برابر رودخانه. این امر منجر به جهت گیری هر یک از ساختمان ها رو به آب شده است.

دانلود دانلود پاورپوینت بررسی مجموعه ی مسکونی از معماران نکست (نمونه مشابه مسکونی)

دانلود پاورپوینت بررسی معماری و طراحی داخلی ویلای ۵۹۹ خانه دریا(نمونه مشابه مسکونی)

پاورپوینت بررسی معماری و طراحی داخلی ویلای ۵۹۹ خانه دریا(نمونه مشابه مسکونی)

نمونه مشابه مسکونی ، پاورپوینت بررسی معماری و طراحی داخلی ویلای ۵۹۹ خانه دریا در 16 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

دانلود پاورپوینت بررسی معماری و طراحی داخلی ویلای ۵۹۹ خانه دریا(نمونه مشابه مسکونی)

پاورپوینت بررسی معماری و طراحی داخلی ویلای ۵۹۹ خانه دریا
معماری و طراحی داخلی ویلای ۵۹۹ خانه دریا
داخلی ویلای ۵۹۹ خانه دریا
ویلای ۵۹۹ خانه دریا
پاورپوینت نمونه مشابهی از خانه های مسکونی
نمونه مشابه مسکونی
دانلود پاورپوینت نمونه مشابه مسکونی
تجزیه و تحلیل خانه مسکونی
نقد و بررسی خانه مسکونی
خانه مسکونی
نمونه خانه مسکونی
معماری نمونه مشاب
دسته بندی معماری
فرمت فایل pptx
حجم فایل 671 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 16

نمونه مشابه مسکونی ، پاورپوینت بررسی معماری و طراحی داخلی ویلای ۵۹۹ خانه دریا در 16 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

 

 

نام پروژه: ویلای ۵۹۹ خانه دریا
محل اجرا: مازندران ، شهرک ساحلی خانه دریا
طراحان: نیما میرزامحمدی ، امین فردوسی
همکار طراحی: وحید مقیمی
نوع: مسکونی
مساحت سایت: 623 مترمربع
سطح اشغال: 145 مترمربع
زیربنا: 310 مترمربع
تاریخ شروع و اتمام طراحی : اردیبهشت ۹۰ – شهریور ۹۰
تاریخ شروع و اتمام اجرا : خرداد۹۱ – شهریور ۹۲
مشاور سازه: هومن فرخی
مشاور تأسیسات مکانیکی و الکتریکی : سلیمان عیوقی ، حسین هرگاهی
مدیر اجرا: نیما میرزامحمدی ، امین فردوسی
پیمانکار: محمد لقایی
ترسیمات: مرجان شادافزا ، محمد محبوبی
رندرینگ و گرافیک: وحید مقیمی
کارفرما: صمد رهبری 

دانلود پاورپوینت بررسی معماری و طراحی داخلی ویلای ۵۹۹ خانه دریا(نمونه مشابه مسکونی)