دانلود تحقیق فروشگاه اینترنتی و تجارت در وب

فروشگاه اینترنتی و تجارت در وب

ایجاد فروشگاه اینترنتی، تبلیغ و اطلاعات کامل محصولات یک شرکت به نمایش در می آید و مشتری با داشتن کارت پرداخت واسطه ویا کارت‌های اعتباری، پس از جستجو و انتخاب، در خواست خرید می کند سایت واسطه پس از کسر مبلغ محصول از حساب وی، این درخواست را در

دانلود فروشگاه اینترنتی و تجارت در وب

دانلود مقاله فروشگاه اینترنتی و تجارت در وب
خرید مقاله فروشگاه اینترنتی و تجارت در وب
خرید و دانلود مقاله فروشگاه اینترنتی و تجارت در وب
دانلود و خرید مقاله فروشگاه اینترنتی و تجارت در وب
دانلود رایگان مقاله فروشگاه اینترنتی و تجارت در وب
دانلود رایگان تحقیق فروشگاه اینترنتی و تجارت در وب
دانلود رایگان پروژه فروشگاه اینترنتی و تجارت در وب
ا
دسته بندی کامپیوتر
فرمت فایل doc
حجم فایل 65 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 49

فروشگاه اینترنتی و تجارت در وب

 

ایجاد فروشگاه اینترنتی، تبلیغ و اطلاعات کامل محصولات یک شرکت به نمایش در می آید و مشتری با داشتن کارت پرداخت واسطه ویا کارت‌های اعتباری، پس از جستجو و انتخاب، در خواست خرید می کند. سایت واسطه پس از کسر مبلغ محصول از حساب وی، این درخواست را در وهله اول از طریق فکس و یا تلفن (در آینده از طریق کامپیوتر به صورت آنلاین و یا از طریق SMS و یا تلفن گویا ) به فروشنده ارجاع می دهد و فروشنده می بایست در مدت زمان توافق شده، کالا را برای مشتری ارسال نماید.

مزایای ایجاد فروشگاه اینترنتی برای فروشندگان

داشتن ویترینی قابل رویت در سرتاسر ایران و کشورهای منطقه
 داشتن بازدید کنندگان بسیار (شرکتها، ادارات، موسسات، بنگاههای تجاری، متخصصان، دانشجویان و ...)
وسعت نامحدود فروشگاههای اینترنتی

در فروشگاههای سنتی به علت کمبود جا، امکان نگهداری تمامی محصولات بر اساس تنوع، اندازه، ترکیبات و ... وجود ندارد که این مسئله در فروشگاه اینترنتی کاملاٌ حل شده است یعنی به دلیل عدم محدودیت در فضا، فروشنده می تواند سبد محصولات تولیدی خود را به متنوع ترین شکل ممکن به همراه توضیحات کامل و بیان برتری های کیفی و فنی به زبان ساده و با درج قیمت ها و عکس های زیبا در معرض دید مشتریان قرار دهد.

دانلود فروشگاه اینترنتی و تجارت در وب

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.