پاورپوینت موزه ی هنری میلواکی


پاورپوینت موزه ی هنری میلواکی در ۲۶ اسلاید برای کاربران عزیز در نظر گرفته شده است و شما می توانید در صورت تمایل این پاورپوینت را دانلود نمایید
دسته بندی معماری
بازدید ها 0
فرمت فایل pptx
حجم فایل 2085 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 26
پاورپوینت موزه ی هنری میلواکی

فروشنده فایل

کد کاربری 28
کاربر

پاورپوینت موزه ی هنری میلواکی

پاورپوینت موزه ی هنری میلواکی در ۲۶ اسلاید برای کاربران عزیز در نظر گرفته شده است و شما می توانید در صورت تمایل این پاورپوینت را دانلود نمایید.

.

مقدمه :

این موزه که در آمریکا واقع شده است، اولین ساخته ی این هنرمند در آن کشور می باشد. پس از ساخت این موزه بسیاری از هنرمندان آمریکا طراحی زیبای آن را ستودند و این مسئله خود، درهای جدیدی به روی هنرمند معمار گشود و در مجلات معماری و طراحی آمریکا مقالات بسیاری در مورد آن نوشته شد. این موزه در بین سالهای ۱۹۹۱ تا ۲۰۰۱ ساخته شده است که در واقع یک مجموعه ی هنری کامل و بی نظیری می باشد. این موزه دارای غرفه های متنوعی است که سازه ی آن متحرک و به صورت بادگیر روزنه دار با قابلیت باز و بسته شدن (همچون یک پرنده ی بزرگ) می باشد. برخی نیز آن را تداعی کننده ی کشتی های قدیمBrise Soleil ی می دانند.
از مشخصات جاذب این موزه قابلیت باز و بسته شدن آن است که طلوع و غروب خورشید در طول روز مهیا کننده ی سایه های زیبا در داخل موزه بودهه که به راستی تجسم جذابیت های شهرنشینی را به ما نشان می دهد. کارشناسان اجرای طرح کالاتراوا را بسیار کمتر از قیمت تمام شده ی آن می دانستند در صورتی که هزینه ی نهایی، ۱۲۰ میلیون دلار شد در حالی که هزینه ی اولیه ۳۵ میلیون پیش بینی شده بود یعنی نزدیک به ۳۴۵ درصد افزایش. به همین دلیل مدیران محلی نتوانستند از عهده ی هزینه برآیند و مابقی طرح را به فاینانس گذاشتند تا بتواند هزینه ها را پوشش دهد. ساختمان اصلی موزه به طول ۱۳۴ متر و با عرض ۳۷ متر است که ارتفاع تا سقف ۱۱.۳ متر می باشد.

.

عنوان : پاورپوینت موزه ی هنری میلواکی
فرمت : پاورپوینت
تعداد صفحات : ۲۶ اسلاید
ارائه شده در فروشگاه های سازه برتر

.

پیش نمایش اسلاید ها :

 موزه ی هنری میلواکی, پاورپوینت موزه ی هنری میلواکی,  دانلود پاورپوینت   موزه ی هنری میلواکی ,

.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.