پروژه راهسازی
در ﻗﺪﻳﻢ ﺑﺮای ﺗﻌﻴﻴﻦ ﻣﺴﻴﺮ از ﻳﻚ رﺷﺘﻪ رواﺑﻂ ﻛﻠﻲ اﺳﺘﻔﺎده ﻣﻲ ﺷﺪ و ﻋﻮ اﻣﻠﻲ از ﻗﺒﻴﻞ ﻧﺰدﻳﻜﺘﺮﻳﻦ راه ﺑﻴﻦ آﺑﺎدی ﻫﺎ وﻟﻲ در ﺷﺮاﻳﻂ اﻣﺮوزه ﺑﻪ ﻋﻠﺖ ازدﻳﺎد روز اﻓﺰون ، ﻣﻼک ﺗﻌﻴﻴﻦ ﻣﺴﻴﺮ ﻗﺮار ﻣﻲ ﮔﺮﻓﺖ ، و ﺷﻬﺮﻫﺎ و راﻫﻬﺎی ﻣﺎل رو ﻧﻪ ﻓﻘﻂ ﻋﻮاﻣﻞ اﻳﻤﻨﻲ در ﭘﻴﭻ و ﺷﻴﺐ و ﺳﺮﻋﺖ و راﺣﺘﻲ ﻋﺒﻮر از راﻫﻬﺎ ﻣﻼک ﻗﺮار ﻣﻲ ﮔﻴﺮد ﺑﻠﻜﻪ ، وﺳﺎﻳﻞ ﻧﻘﻠﻴﻪ ﻋﻮاﻣﻞ دﻳﮕﺮی از ﻗﺒ ﺗﺠﺎرت و اﻓﺰاﻳﺶ ﻗﻴﻤﺖ زﻣﻴﻨﻬﺎ |
![]() |
دسته بندی | عمران و ساختمان |
فرمت فایل | |
حجم فایل | 1037 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 48 |
پروژه راهسازی
ﻓﻬﺮﺳﺖﻣﻄﺎﻟﺐ
ﻋﻨﻮان ﺻﻔﺤﻪ 1- 4
ﺻﻮرت ﭘﺮوژه -راه 2 5
ﻣﻌﺮﻓﻲ ﻛﻠﻲ -ﭘﺮوژه 3
9 ﮔﺰارش ﻣﺮاﺣﻞ -راه 4 16
ﭘﺮوﻓﻴﻞ ﻃﻮﻟﻲ -راه 5 17
ﭘﺮوﻓﻴﻞ ﻋﺮﺿﻲ - اﻓﻘﻲ 6 18
ﻗﻮﺳﻬﺎی -دور 7 31 -روﺳﺎزی 8 33
ﺗﻌﺮﻳﺾ 9- 35
( ﻗﻮﺳﻬﺎی ﻗﺎﺋﻢ)ﺧﻤﻬﺎ -راه 10 44
ﭘﻼن 11- ﺣﺠﻢ ﻋﻤﻠﻴﺎت ﺧﺎﻛﻲ)ﺑﺮوﻛﻨﺮ 45
( ﻣﻨﺤﻨﻲ - راه 12 46
ﻃﺮح روﺳﺎزی 13- 48 EXP1 ﺗﻮﺿﻴﺤﺎت
ﻣﻮارد درﺧﻮاﺳﺘﻲ:
1. ﻣﺴﻴﺮ ﻳﺎﺑﻲ روی ﻧﻘﺸﻪ ﺗﻮﭘﻮﮔﺮاﻓﻲ) (1:2000 ﻧﻘﺸﻪ ﺑﺎ ﻣﻘﻴﺎس . راه
2 ﺗﻌﻴﻴﻦ ﺷﻴﺐ ﻗﻄﻌﺎت ﻣﺨﺘﻠﻒ . اﻓﻘﻲ
3 ﻃﺮاﺣﻲ ﻗﻮﺳﻬﺎی )ﻛﻠﻮﺗﻮﺋﻴﺪ ﻗﻮﺳﻬﺎی داﻳﺮه ای و ﻗﻮﺳﻬﺎی ( . ﻗﻮﺳﻬﺎ
4 ﺗﻌﻴﻴﻦ اﺿﺎﻓﻪ ﻋﺮض . ﺑﺮﺑﻠﻨﺪی
5 ﺗﻌﻴﻴﻦ )دور( . ﭘ
6 رﺳﻢ ﻗﺎﺋﻢ
9 ﻧﻮع راه)ﺗﻮﭘﻮﮔﺮاﻓﻲ از ﻟﺤﺎظ وﺿﻌﻴﺖ : ( راه ﻫﻤﻮار ) دﺷﺘﻲ( ﺗﻌﺮﻳﻒ راه ﻫﻤﻮار ) دﺷﺘﻲ ) : ( ( 2-3-3 ﻃﺒﻖ ﺑﻨﺪ ) ﻫﻤﻮار، زﻣﻴﻦ ﻣﺤﺪوده ﻋﺒﻮر راه دﺷﺖ (اﺳﺖ . ﺷﻴﺐ ﻋﻤﻮﻣﻲ ﺧﻂ ﺑﺰرﮔﺘﺮﻳﻦ ﺷﻴﺐ ﻣﺤﺪوده و ﺷﻴﺐ ﻃﻮﻟﻲ 3 ﺣﺪاﻛﺜﺮ ﺑﻪ ، راه درﺻﺪ ﻣﻲ رﺳﺪ.
2,5 راه دارای ﺧﺎﻛﺮﻳﺰی ﺑﻪ ﺑﻠﻨﺪی ﺗﺎ ﻣﺘﺮ و ﮔﺎﻫﻲ ﺑﺮش ﻫﺎی ﻛﻢ ﻋﻤﻖ ﻣﻲ ﺑﺎﺷﺪ 9 ﺳﺮﻋﺖ ﻃﺮح) ) : ( km/h ﺑﺮ ﺣﺴﺐ (3-4 ﻃﺒﻖ ﺑﻨﺪ 110 : ﺣﺪاﻗﻞ 110 : ﻣﺘﻮﺳﻂ 110 : ﺣﺪاﻛﺜﺮ ، ) ﺳﺮﻋﺖ ﻃﺮح ﻋﺒﺎرت اﺳﺖ از ﺳﺮﻋﺘﻲ ﻛﻪ ﺑﺮای ﺗﻌﻴﻴﻦ ﺣﺪاﻗﻞ ﻣﺸﺨﺼﺎت ﻫﻨﺪﺳﻲ ﭘﻴﭽﻬﺎ دﻳﺪ ﺧﻤﻬﺎ و ﻓﻮاﺻﻞ ( ﻗﻄﻌﺔ راه ﺷﻮد ﻣﻮرد ﻧﻈﺮ اﻧﺘﺨﺎب ﻣﻲ . ﺑﻌﺒﺎرت دﻳﮕﺮ ﺳﺮﻋﺘﻲ اﺳﺖ ﻛﻪ ﻳﻚ وﺳﻴﻠﺔ ﻧﻘﻠﻴﻪ ﺑﺪون ﺣﻀﻮر وﺳﺎﺋﻞ ﻧﻘﻠﻴﻪ دﻳﮕﺮ ﻣﻲ ﺗﻮاﻧﺪ داﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﺪ ﺑﺪون آﻧﻜﻪ ﺑﺎ ﺧﻄﺮی ﻣﻮاﺟﻪ ﺷﻮد.
9 ﻣﺮﻛﺐ 2 : ( ﺗﻌﺪاد ﻗﻮﺳﻬﺎی اﻓﻘﻲ)ﭘﻴﭽﻬﺎ ﻗﻮس در ﻃﻮل راه ﺑﻪ ﺻﻮرت 9 راه 6 : ( ﺗﻌﺪاد ﻗﻮﺳﻬﺎی ﻗﺎﺋﻢ)ﺧﻤﻬﺎ ﺧﻢ در ﻃﻮل 9 ﺗﻌﺪاد ﻧﻴﻤﺮخ ﻋﺮﺿﻲ 92 : ﻫﺎی ﻋﺮﺿﻲ ﻧﻴﻤﺮخ 9 24,60 : ﻋﺮض راه ﻣﺘﺮ ﺑﺮای ﭼﻬﺎر ﺧﻂ ﺑﻌﻼوه ﺷﺎﻧﻪ ﻫﺎی راه و رﻓﻮژ ﻣﻴﺎﻧﻲ ) ( 1-2 -6 ﻃﺒﻖ ﺑﻨﺪ 9 ﻋﺮض ﺷﺎﻧﻪ ﻫﺎ: 3 در ﺳﻤﺖ راﺳﺖ 1,5 ﻣﺘﺮ و در ﺳﻤﺖ ﭼﭗ ﻣﺘﺮ ﺑﺮای ﻃﺮﻓﻴﻦ ﺑﺰرﮔﺮاﻫﻬﺎ ) ( 1-6 ﻃﺒﻖ ﺟﺪول 9 ﺷﻴﺐ ﻋﺮﺿﻲ ﺳﻮاره رو:
نوع فایل:pdf
سایز:1.01 MB
تعداد صفحه: 48